avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 379 soluții astăzi
Forum Activitate 5cro

Activitate 5cro

As dori sa știu dacă îmi pot desfășura activitatea de Persoana Fizica Autorizata în Austria. Lucrez în servicii web, mai precis construcție și programare de pagini web.

In caz ca se poate trebuie sa emit un alt tip de factura sau trebuie sa ma interesez la camera de comerț din aceasta zona.

Va mulțumesc anticipat.
Sunt fotograf amator si am cateva intrebari

Am fost ieri in Turnu Severin si am fost la un restaurant unde am mancat o pizza.
Super localul, mi-a placut atmosfera. In final am iesit afara si am dorit sa fac o fotografie pentru a arata si altora localul sau eventual sa o postez pe facebook, la care un individ a inceput sa urle la mine de ce fotografiez cladirea si am fost nevoit sa plec.

Nu e pentru prima data cand mi se intampla ceva de genul insa doresc in ce conditii am voie sa fotografiez in spatii publice, si cu ce drept ma poate opri cineva sa fac asta.

Va multumesc

Răspuns la discuția Succesiune de prorpietati
Nu, mai are un frate
Daca tatal este proprietarul unei case si moare, dupa moartea lui fica poate face succesiunea casei in asa fel incat in timpul vietii ficei casa sa fie a ei, iar dupa moartea ei sa ii revina fiului ei fara a fi necesar ca fiul sa mai plateasca inca odata taxele de succesiune?
Dupa casatoria legala bunurile se impart in mod egal intre soti? Chiar daca sotia nu a avut bunuri inainte de casatorie. De exemplu sotul are o casa inainte de casatorie, ce drepturi are sotia asupra acestei case dupa casatorie?
Răspuns la discuția Nelamurire plata sanatate
Am inteles. Nu sunt salariat, sunt student si am decis sa ma ocup de aceasta activitate pe langa studii.
Sunt PFA din 2010, din 2011 am trecut pe sistemul de impozitare real, si am avut un venit estimat de 3000 lei. Profitul realizat a fost de 1179 Lei.
Am platit toate contributile la sanatate pe anul 2011 dupa profitul estimat.