avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 849 soluții astăzi
Forum Activitate Adyonela

Activitate Adyonela

Buna ziua. Lucrez in Saga PS varianta gratuita din 2013. Anul acesta am reinstalat windows-ul, iar datele din Saga se pare ca nu le-am salvat corect. Am salvat doar folderul din directorul unde era instalat. Acum dupa reinstalare a W. am incercat sa instalez iar Saga in acelasi director (Local D) si imi cere un cod de licenta. Am pus in alt director ( local C) si s-a instalat, am pus datele vechi in folderul creat si nu-mi da nicio informatie.
Exista vreo solutie pentru recuperarea datelor? Nu este firma mare. Ma gandesc ca daca as lua licenta, sa-mi dea voie la datele vechi, altminteri va trebui sa reiau totul de la capat, sa-mi dea aceleasi cifre din hartii :((. Multumesc anticipat.
Buna dimineata.

Am o Intreprindere Individuala cu sediul social in Sulina. Domiciliul fiscal al meu era la Galati, iar impozitele si taxele le-am platit la Galati.
Luna trecuta m-am casatorit, mi-am schimbat numele si domiciliul.
Ce formular si acte trebuie sa completez pentru a-mi muta dosarul de la Galati la Cluj. Este nevoie sa-mi schimb si denumirea la I.I? Oricum in Aprilie 2015 o suspend pentru ca trebuie sa nasc, sa pot lua indemnizatia.
Nu pot sa-ti dau un raspuns, poate ne lumineaza altcineva... aceeasi problema o am si eu. Firma facuta inainte de casatorie, acum m-am casatorit si trebuie mutat dosarul de la Galati la Cluj. Cu CAS nu am avut probleme ca plateam prin transfer bancar sau la posta (tocmai la Galati). Cineva mi-a zis ca trebuie completata declaratia 070-mentiuni si cu o copie dupa certificatul de casatorie (nu cred ca este valabil in cazul tau) sa le trimit prin posta cu scrisoare recomandata. Cei de la ORC Tulcea, ca acolo am inregistrat firma, zic ca trebuie schimbat numele firmei, fiind I.I., asta inseamna ca si cum as inregistra alta firma, alta cheltuiala.

Nu stiu daca este cineva de aici sa ne lumineze, sau va trebui sa mergem pe la Institutiile Statului sa le batem in usa. Asta daca au timp de contribuabili. O zi frumoasa sa ai :ok:
Multumesc pentru raspuns. Asta ar insemna o continuitate a contabilitatii? (in program schimb denumirea firmei) si o continuitate a activitatii? (asta pentru indemnizatie de crestere copil, ca trebuie sa am ultimele 12 luni lucrate).
Buna ziua. M-am uitat in forum , dar nu am gasit raspunsul meu.
Am infiintat o intreprindere individuala in 2013, iar acum in 2014 m-am casatorit si mi-am schimbat numele de familie. Este necesar sa schimb si denumirea intreprinderii? Ma gandesc ca asta o sa ma afecteze la indemnizatia de crestere copil, deoarece sunt insarcinata. Oricum, din cate m-am informat, intreprinderea trebuie suspendata dupa ce nasc, ca sa iau indemnizatia. Insa problema este acum, ca trebuie sa-mi schimb si actul de identitate si ce fac cu firma?
Daca trebuie sa schimb denumirea pana la urma, exista o continuitate in contabilitate? (partida simpla). Multumesc.
Nu am sediu in Cluj, doar prestez servicii la o firma. Sediul social al intreprinderii mele este la Sulina, jud Tulcea.
Buna ziua. Am o intreprindere individuala cu sediul social la Sulina. Ca si cod CAEN am activitati de consultanta si manangement in afaceri. Am incheiat un contract pe un an pentru a presta servicii de consultanta la o firma din Cluj Napoca. Pentru asta am inchiriat un apartament cu doua camere in Cluj. Activitatea o desfasor la sediul clientului, nu la apartament. As dori sa stiu daca sunt nevoita sa fac punct de lucru in Cluj pentru asta si daca imi pot deduce cheltuielile cu chiria si utilitatile (50%). Imi trebuie numai un contract de comodat/inchiriere fara sa-mi fac punct de lucru? Multumesc.
Buna ziua. Recent persoana X a achizitionat un autoturism ca persoana fizica. S-a incheiat un contract de vanzare-cumparare si inca nu este inmatriculat pe numele lui X, adica pe certificat apare numele vanzatorului. X are intreprindere individuala.
Poate X sa inregistreze cheltuielile cu masina ( combustibil 50%, piese, reparatii) in programul contabil, pe baza contractului de vanzare-cumparare??? Multumesc anticipat.
Buna ziua. Am o intreprindere individuala si Incepand din octombrie 2013 nu mai lucrez cu CIM la SRL. Cat am muncit acolo mi -au platit si virat contributiile la stat. Din octombrie pana in decembrie 2013 am platit si virat in contul de trezorerie prin transfer bancar impozitul si CASS conform deciziei de impunere. Pe anul acesta 2014 am platit prima scadenta la CASS in acelasi cont dat de catre cei de la ANAF unde am domiciliul personal. Problema este ca cei de la Casa Nationala de Asigurari de Sanatate nu ma vad ca platitoare de CASS. E ca si cum nu as fi platit niciodata. Ce trebuie sa fac ca sa apar si in evidenta CASS-ului. Cei de la ANAF stiu ca am platit, dar cei de la CASS nu. A trebuit sa vizez o adeverinta pentru spital ca altfel nu stiam de problema asta, si nu o pot viza. Va rog sa ma ajutati. Multumesc.:((
Multumesc anticipat pentru raspuns.