avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 405 soluții astăzi
Forum Activitate Gedu

Activitate Gedu

1) in procesul verbal trebuie sa fie mentionat unde depui contestatia, termenul de 15 zile de la inmanare.
2) parerea mea, plateste in 48 de ore jumatate din cuantum (trebuie sa fie specificat pe PV), gata parerea. In cazul tau 48 de ore ar fi pe data de 3 decembrie, ora la care se închide Posta Romana (la mine este ora 19, vara). Daca si 2 decembrie este zi de sarbatoare nationala( adica nu se lucreaza din ordinul Guvernului, sefu' nu conteaza) este 4 decembrie. Dar Posta Ro, C.E.C., unitatile Trezoreriei Statului, trebuie sa lucreze in ziua nefasta, VERIFICA bine termenul LEGAL de 48 de ore aplicabil, cu zilele aste de sarbatori ... ( art. 28, punct 1, OG 2/ 2001 - explica termenul).
3) copia de pe chitanta o trimiti celui care a aplicat amenda, adica ISCTR Teritorial nr. 3 Suceava.
4) Contestatia o faci impotriva ISCTR Bucuresti dar o trimiti la Judecatoria pe raza localitatii careia ai fost sanctionat. Sunt convins ca Plai Verde, comuna fruntasa, nu are Judecatorie, da localitatea mai mare de care apartine are. Tot pe proces trebuie sa fie Instanta unde sa faci contestatie, dar din simpatie pentru contribuabil nu trec, motiv de contestatie.
5) Daca lipseste semnatura agentului pe PV este motiv de nulitate ( art. 17 si 19, punct 1, OG 2/ 2001)
6) Mare atentie la obligatia Agentului de a-ti aduce la cunostinta faptul ca ai dreptul la mentiuni. Necomunicarea atrage nulitatea, daca a scris ce a vrut el nu este valabil ( art. 16 punct 7, OG 2/ 2001).

Către
Judecătoria Xxxxxxxxx

Contestație
împotriva procesului-verbal seria XX nr. xxxxxxxx din data de 0x.0x.2014


Onorată Instanță,

Subsemnatul, Xxxxxxxx Xxxxxxx, născută la data de xx.xx.19xx, fiul lui Xxxxx și Xxxxx, identificată cu CI seria XX nr. xxxxxx, eliberată de SPCLEP Xxxxxxxxx la data de xx.xx.xxxx valabilă până la data de xx.xx.20xx, Cod Numeric Personal xxxxxxxxxxxxx, domiciliată în orașul Xxxxxxxxx, strada Xxxxx nr. x, bloc X, scara X, apartament x, etajul x,
și adresa pentru comunicare în localitatea Xxxxxxxxx, strada Xxxxx nr. x, bloc X, scara X, apartament x, etajul x, România,
în contradictoriu cu
Inspectoratul de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier (I.S.C.T.R.) identificată cu CIF: 29348330, cu sediul în București, Sector 1, B-dul. Dinicu Golescu, Nr. 38, Telefon: 0213 136 320, Fax: 0213 116 680, E-mail: relatii-publice@isctr-mt.ro
formulăm prezenta Plângere împotriva procesului-verbal de contravenţie seria XX nr. xxxx din data de xx.0x.2014, încheiat de agent constatator Xxxxxxxxx Xxxxxxxxx angajat al Inspectoratul Teritorial Nr. 3 Suceava, cu sediul în Județul Vrancea, Municipiul Focșani, Str. Bicaz, Nr. 26, Telefon: 0725 597 664, E-mail: it3@isctr-mt.ro, cu autorizaţia de control nr. 083, prin care solicităm
în principal:
anularea procesului-verbal susmenţionat şi, pe cale de consecinţă:
anularea măsurii de sancţionare contravenţională

În subsidiar,
dacă, prin decizia dumneavoastră considerați necesară menținerea măsurii sancționării mele, vă rog să înlocuiți sancțiunea contravențională cu avertisment. Motivez aceasta prin faptul că ……………………………………………………………………………………….

Motivele pentru care înteleg să contest contravenţia sunt urmatoarele:
- lipsa semnăturii agentului de pe PV
- nerespectarea articolului 16 punctul 7
- aplicarea unei sancțiuni prea mari în comparație cu fapta și pericolul social
- ……..
Scurt istoric al situaţiei de fapt
În data de 0x.0x.2014, am fost sancționată de Agentul Principal Xxxxxxx Xxxxxxxxxxxx din cadrul ………………………………………………………………………………………..…….
Țin să precizez, că ………………………………………………………………………….

Astfel
Instanța, examinând din oficiu legalitatea procesului verbal de contravenţie contestat, trebuie să rețină că plângerea contravenţională formulată este întemeiată pentru următoarele motive:
Procesul verbal contestat nu a fost încheiat cu respectarea tuturor condiţiilor prevăzute de OG nr. 15/2002 şi OG 2/2001.
Potrivit art. 10 din OG nr. 15/2002 contravenţiilor prevăzute la art. 8 din OG nr. 15/2002 le sunt aplicabile dispoziţiile Ordonanţei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, aprobată cu modificări si completări prin Legea nr. 180/2002, cu modificările ulterioare.
Astfel, potrivit art. 16 din OG nr. 2/2001, printre menţiunile obligatorii pe care trebuie să le conţină procesul-verbal de contravenţie se numără şi semnătura agentului constatator, iar potrivit art. 17 din OG nr. 2/2001 lipsa semnăturii agentului constatator de pe procesul-verbal atrage nulitatea actului sancţionator, nulitate care se poate constata şi din oficiu.
Sub acest aspect trebuie reţinut că procesul verbal contestat nu poartă semnătura olografă a agentului constatator.
Având în vedere modul de redactare al textelor de lege în materie contravenţională, instanţa apreciază faptul că legiuitorul a înţeles ca singura modalitate de a semna procesul verbal de contravenţie să fie cea olografă. În susţinerea acestei idei vine şi art. 19 din OG 2/2001, potrivit căruia procesul verbal de contravenţie se semnează pe fiecare pagină de agentul constatator ceea ce duce la concluzia că legiuitorul a acceptat exclusiv posibilitatea încheierii şi semnării procesului verbal de contravenţie în formă fizică, fiind exclusă posibilitatea încheierii sale în formă electronică.
În aceeaşi ordine de idei, art. 15 din OG 2/2001 prevede faptul că procesul verbal de contravenţie se încheie de persoanele anume prevăzute în actul normativ care stabileşte şi sancţionează contravenţia, denumite în mod generic agenţi constatatori, respectând formalităţile prevăzute de OG 2/2001, astfel încât acestea constituie potrivit dreptului român înscrisuri oficiale - autentice.

Referitor la rubrica : „Alte mențiuni” din Procesul verbal de constatare a contravenției seria XX nr. xxxxxxxx din data de 0x.0x.2014, reglementată de OUG 2/2001, Art. 16 aliniatul 7, menționez:
Citat din Procesul verbal mai sus menționat, text scris de mâna Agentului constatator:
„……………………………………”.
Precizez că nu mi-a fost comunicat de către Agentul Constatator faptul că am dreptul să fac obiecțiuni cu privire la conținutul actului de constatare. Mi s-a cerut să îl semnez pentru a-mi fi comunicat.
Potrivit prevederilor Art. 16 aliniatul 7 din OUG 2/2001, cu modificările și completările ulterioare, am solicitat să îmi fie permis să consemnez ceea ce cred că reprezintă dovada nevinovăției mele dar nu am fost lăsat. Agentul Constatator a susținut că este irelevant și că decizia îi aparține. Nu mi-a fost permis să consemnez ceea ce era esențial în dovedirea faptului că sunt nevinovat. Consider că fapta agentului constatator de a nu îmi permite să scriu cea ce eu consider relevant în apărarea mea, contravine drepturilor fundamentale care îmi garantează dreptul liber la justiţie fiind consacrat, ca drept cetăţenesc fundamental, atât prin art.6 din Convenţia Europeană a Drepturilor Omului, cât şi prin art.21 din Constituţia României, prin art.10 din Declaraţia universală a drepturilor omului, precum şi prin art.14 pct.1 din Pactul internaţional cu privire la drepturile civile şi politice. Articolul 6 garantează, aşadar, dreptul fiecărei persoane de a avea acces la o judecată corectă. Prin împiedicarea mea de a-mi expune punctul de vedere și prin ignorarea acestuia, consider că îmi este îngrădit dreptul la o judecată corectă, obiectivă, în care să poată fi analizată situația de fapt, nu o interpretare abuzivă a unui reprezentant împuternicit de autoritatea statului.
………………………………………………….. Am solicitat și menționarea acestor aspecte, dar am fost refuzat, spunându-mi-se că nu are spațiu. I-am solicitat să scrie pe spate. A refuzat. Agentul constatator a modificat sensul spuselor și cerințelor mele și a notat în rubrica „Alte mențiuni” fragmente de text care să îi permită deformarea realității și îngreunarea atribuțiilor instanței. Prin această frază, trunchiată, modificată și scoasă din context, agentul constatator încearcă să inducă faptul că decizia pe care a luat-o are la bază …………………………………………………
Fragmentul de text „…………………………” din cadrul rubricii : „Alte mențiuni” a Procesului verbal în cauză nu îmi aparține, nu l-am scris eu, este scris de Agent Constatator, iar în momentul citirii procesului verbal, m-am opus mențiunii introduse la acest capitol „Alte obiecțiuni”

Una dintre trăsăturile esenţiale ale contravenţiei este existenţa pericolului social. În doctrină, precum şi în practică se remarcă obligativitatea organelor judiciare de a analiza in concreto respectiv gradul de pericol social de la caz ca caz. În speţa de faţă, în mod evident, această analiză nu a fost efectuată.
Având în vedere argumentele expuse, vă solicităm să luaţi măsurile legale care se impun în acest caz, respectiv anularea sancţiunilor prezentului proces verbal, respectiv înlocuirea cu avertisment.


Contest Procesului Verbal și în mod special conținutul rubricii „Alte mențiuni”, nu sunt de acord cu el, nu conține în nici un fel solicitările mele, nu reflectă realitatea dar demonstrează abuzul exercitat de agentul constatator în intenția acestuia de a motiva acțiunea sa.
Pe cale de consecință, potrivit OUG 2/2001, Art. 16 aliniatul 7, vă rog să constatați nulitatea procesului-verbal în cauză.
OUG 2/2001, Art. 16 aliniatul 7
„În momentul încheierii procesului-verbal agentul constatator este obligat sa aducă la cunoştinţa contravenientului dreptul de a face obiecţiuni cu privire la conţinutul actului de constatare. Obiectiunile sunt consemnate distinct în procesul-verbal la rubrica "Alte menţiuni", sub sancţiunea nulităţii procesului-verbal.”
Consider că am fost sancționată pentru o faptă pe care eu nu am comis-o,
Astfel în apărarea mea :
Ordonanța nr. 2 din 12 iulie 2001 privind Regimul juridic al contravențiilor
Art. 1 modificat prin punctul 1. din Legea nr. 180/2002
- Prin care se precizează că este contravenție fapta săvârșită cu vinovăție, fapta fiind stabilită și sancționată prin lege.
Art. 3 aliniatul 1 modificat prin punctul 1. din Legea nr. 526/2004
- Stabilește că trebuie făcută o descriere a faptelor în procesul-verbal, stabilirea vinovăției revenind Instanței de Judecată. Procesul-verbal în cauză nu permite lui Xxxxxxxx Xxxxxxx să-și dovedească nevinovăția
Solicităm anularea procesului-verbal în cauză.
Art. 11 aliniatul 1
- Potrivit acestui articol, procesul–verbal este nul, întrucât caracterul contravențional al faptei este înlăturat în cazul erorii de fapt.
Art. 16 aliniatul 7
- Precizez că nu mi-a fost comunicat de către Agentul Constatator faptul că am dreptul să fac obiecțiuni cu privire la conținutul actului de constatare.
Pe acest considerent, vă rugăm să constatați nulitatea procesului-verbal în cauză.
Art. 21 aliniatul 3
- În cazul lui Xxxxxxxx Xxxxxxx nu se respectă acest aliniat, fiindu-i atribuită o acuzație deosebit de gravă.
Art. 32 aliniatul 2
- Procesul-verbal seria XX nr. xxxxxxxx din data de 0x.0x.2014 nu prevede explicit, clar, ca această Plângere formulată împotriva lui să se depună la Judecătoria Xxxxxxxxx.

Sancțiunea aplicată mie nu este corectă, nu are temei și nu trebuia să-mi fie aplicată.

În drept invocăm
OUG 195/2002 privind Codul Rutier
SECŢIUNEA a 6-a
Circulaţia autovehiculelor în traficul internaţional
CAP. VII
Art. 109
(9) Prevederile prezentei ordonanţe de urgenţă referitoare la contravenţii se completează cu cele ale Ordonanţei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 180/2002, cu modificările şi completările ulterioare, dacă prin prezenta ordonanţă de urgenţă nu se dispune altfel.


Ordonanța nr. 2 din 12 iulie 2001 privind Regimul juridic al contravențiilor
Art. 1 modificat prin punctul 1. din Legea nr. 180/2002
Art. 3 aliniatul 1 modificat prin punctul 1. din Legea nr. 526/2004
Art. 11 aliniatul 1
Art. 16 aliniatul 1, aliniatul 7
Art. 21 aliniatul 3
Art. 32 aliniatul 2

În probaţiune depunem dovada cu înscrisuri.
- Copie de pe CI
- Copie de pe PV
- Copie a rovinietei achiziționate
- Copie a chitanței
- Copie a rovinietei vechi
Având în vedere argumentele expuse, vă solicit să luați măsurile legale care se impun în acest caz, respectiv anularea procesului-verbal susmenționat şi, anularea măsurii de sancționare contravențională a subsemnatului.

Depunem prezenta plângere în doua exemplare, pentru comunicare.

Cu stimă,
Xxxxxxxxxxxxxxx Xxxxxxxxxxx
Gresit. Plata amenzii nu inseamna recunoasterea faptei. Daca nu depui contestatie impotriva PV inseamna ca accepti sanctiunea.

Către
Judecătoria Xxxxxxxxx



Contestație
împotriva procesului-verbal seria XX nr. xxxxxxxx din data de 0x.0x.2014



Onorată Instanță,


Subsemnatul, Xxxxxxxx Xxxxxxx, născută la data de xx.xx.19xx, fiica lui Xxxxx și Xxxxx, identificată cu CI seria XX nr. xxxxxx, eliberată de SPCLEP Xxxxxxxxx la data de xx.xx.xxxx valabilă până la data de xx.xx.20xx, Cod Numeric Personal xxxxxxxxxxxxx, domiciliată în orașul Xxxxxxxxx, strada Xxxxx nr. x, bloc X, scara X, apartament x, etajul x,
și adresa pentru comunicare în localitatea Xxxxxxxxx, strada Xxxxx nr. x, bloc X, scara X, apartament x, etajul x, România,
în contradictoriu cu
IPJ Xxxxxxxxx prin Brigada Rutieră a Pol. Mun. Xxxxxxxxx, formulez prezenta Plângere împotriva procesului-verbal seria XX nr. xxxxxxxx din data de 0x.0x.2014, întocmit de Agent Principal Xxxxxxx Xxxxxxx, în calitate de Agent Constatator în cadrul Brigăzii Rutiere Xxxxxxxxx, prin care solicit
în principal:
- anularea procesului-verbal susmenționat și, pe cale de consecință
- anularea măsurii de sancționare contravențională și a măsurii reținerii permisului de conducere a subsemnatei.
În subsidiar:
Dacă, prin decizia dumneavoastră considerați necesară menținerea măsurii sancționării mele, vă rog să înlocuiți sancțiunea contravențională cu avertisment. Motivez aceasta prin faptul că ………………….
Situația de fapt.
În data de 0x.0x.2014, am fost sancționată de Agentul Principal Xxxxxxx Xxxxxxxxxxxx din cadrul Brigăzii Rutiere Xxxxxxxxx, în calitate de Agent Constatator, cu amendă în sumă de xxx lei, x puncte penalizare, confiscarea permisului de conducere categoria B cu seria xxxxxxxxxxxxx și reținerea permisului de conducere, pentru o faptă pe care nu am comis-o. Agentul Principal Xxxxxxxx Xxxxxxxxx a aplicat sancțiunea argumentând că nu ……………………..
Citat din Procesul verbal de constatare a contravenției seria XX nr. xxxxxxxx din data de 0x.0x.2014:
”A condus autoturismul marca ………………….. Fapta săvârșită este prevăzută de art. xx lit.(x) din RAOUG195/2002 și sancționată de art. xx/x/x din OUG 195/2002”
În fapt, la data de 0x.0x.2014, conduceam autoturismul marca Xxxxxxx cu numărul de înmatriculare XX XX XXX pe strada Xxxxxxxx din …………………………..
Precizelocalitatea Xxxxxxxxx, circulând spre direcția strada Xxxxxx. …………………………z că strada Xxxxxxxx ………………………………..
Țin să precizez, că șoferul autoturismului marca Dacia Logan s-a folosit abuziv de semnalul luminos de avarie, simulând o situație de urgență, abuz dovedit prin ………

Referitor la rubrica : „Alte mențiuni” din Procesul verbal de constatare a contravenției seria XX nr. xxxxxxxx din data de 0x.0x.2014, reglementată de OUG 2/2001, Art. 16 aliniatul 7, menționez:
Citat din Procesul verbal mai sus menționat, text scris de mâna Agentului constatator:
„……………………………………”.
Precizez că nu mi-a fost comunicat de către Agentul Constatator faptul că am dreptul să fac obiecțiuni cu privire la conținutul actului de constatare. Mi s-a cerut să îl semnez pentru a-mi fi comunicat.
Cunoscând prevederile Art. 16 aliniatul 7 din OUG 2/2001, cu modificările și completările ulterioare, am solicitat să îmi fie permis să consemnez ceea ce cred că reprezintă dovada nevinovăției mele dar nu am fost lăsat. Agentul Constatator a susținut că este irelevant și că decizia îi aparține. Nu mi-a fost permis să consemnez ceea ce era esențial în dovedirea faptului că sunt nevinovat. Consider că fapta agentului constatator de a nu îmi permite să scriu cea ce eu consider relevant în apărarea mea, contravine drepturilor fundamentale care îmi garantează dreptul liber la justiţie fiind consacrat, ca drept cetăţenesc fundamental, atât prin art.6 din Convenţia Europeană a Drepturilor Omului, cât şi prin art.21 din Constituţia României, prin art.10 din Declaraţia universală a drepturilor omului, precum şi prin art.14 pct.1 din Pactul internaţional cu privire la drepturile civile şi politice. Articolul 6 garantează, aşadar, dreptul fiecărei persoane de a avea acces la o judecată corectă. Prin împiedicarea mea de a-mi expune punctul de vedere și prin ignorarea acestuia, consider că îmi este îngrădit dreptul la o judecată corectă, obiectivă, în care să poată fi analizată situația de fapt, nu o interpretare abuzivă a unui reprezentant împuternicit de autoritatea statului.
………………………………………………….. Am solicitat și menționarea acestor aspecte, dar am fost refuzat, spunându-mi-se că nu are spațiu. I-am solicitat să scrie pe spate. A refuzat. Agentul constatator a modificat sensul spuselor și cerințelor mele și a notat în rubrica „Alte mențiuni” încă 2 fragmente care să îi permită deformarea realității și îngreunarea exercitării atribuțiilor instanței de analiză obiectivă și decizie pe situații concrete. Astfel, a mai introdus ca fiind mențiuni ale mele fraza : „Cealaltă mașină ……….”, pe care am contestat-o la acel moment, întrucât nu relevă situația de fapt. Prin această frază, trunchiată, modificată și scoasă din context, agentul constatator încearcă să inducă faptul că decizia pe care a luat-o are la bază ………………………………
Fragmentul de text „…………………………” din cadrul rubricii : „Alte mențiuni” a Procesului verbal în cauză nu îmi aparține, nu l-am scris eu, este scris de Agent Constatator, iar în momentul citirii procesului verbal, m-am opus mențiunii introduse la acest capitol „Alte obiecțiuni” , dar
Contest Procesului Verbal și în mod special conținutul rubricii „Alte mențiuni”, nu sunt de acord cu el, nu conține în nici un fel solicitările mele, nu reflectă realitatea dar demonstrează abuzul exercitat de agentul constatator în intenția acestuia de a motiva acțiunea sa.
Pe cale de consecință, potrivit OUG 2/2001, Art. 16 aliniatul 7, vă rog să constatați nulitatea procesului-verbal în cauză.
OUG 2/2001, Art. 16 aliniatul 7
„În momentul încheierii procesului-verbal agentul constatator este obligat sa aducă la cunoştinţa contravenientului dreptul de a face obiecţiuni cu privire la conţinutul actului de constatare. Obiectiunile sunt consemnate distinct în procesul-verbal la rubrica "Alte menţiuni", sub sancţiunea nulităţii procesului-verbal.”
Consider că am fost sancționată pentru o faptă pe care eu nu am comis-o,
Astfel în apărarea mea :
Ordonanța nr. 2 din 12 iulie 2001 privind Regimul juridic al contravențiilor
Art. 1 modificat prin punctul 1. din Legea nr. 180/2002
- Prin care se precizează că este contravenție fapta săvârșită cu vinovăție, fapta fiind stabilită și sancționată prin lege.
Art. 3 aliniatul 1 modificat prin punctul 1. din Legea nr. 526/2004
- Stabilește că trebuie făcută o descriere a faptelor în procesul-verbal, stabilirea vinovăției revenind Instanței de Judecată. Procesul-verbal în cauză nu permite lui Xxxxxxxx Xxxxxxx să-și dovedească nevinovăția
Solicităm anularea procesului-verbal în cauză.
Art. 11 aliniatul 1
- Potrivit acestui articol, procesul–verbal este nul, întrucât caracterul contravențional al faptei este înlăturat în cazul erorii de fapt.
Art. 16 aliniatul 7
- Precizez că nu mi-a fost comunicat de către Agentul Constatator faptul că am dreptul să fac obiecțiuni cu privire la conținutul actului de constatare.
Pe acest considerent, vă rugăm să constatați nulitatea procesului-verbal în cauză.
Art. 21 aliniatul 3
- În cazul lui Xxxxxxxx Xxxxxxx nu se respectă acest aliniat, fiindu-i atribuită o acuzație deosebit de gravă.
Art. 32 aliniatul 2
- Procesul-verbal seria XX nr. xxxxxxxx din data de 0x.0x.2014 nu prevede explicit, clar, ca această Plângere formulată împotriva lui să se depună la Judecătoria Xxxxxxxxx.

Sancțiunea aplicată mie nu este corectă, nu are temei și nu trebuia să-mi fie aplicată.

În drept invocăm
OUG 195/2002 privind Codul Rutier
SECŢIUNEA a 6-a
Circulaţia autovehiculelor în traficul internaţional
CAP. VII
Art. 109
(9) Prevederile prezentei ordonanţe de urgenţă referitoare la contravenţii se completează cu cele ale Ordonanţei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 180/2002, cu modificările şi completările ulterioare, dacă prin prezenta ordonanţă de urgenţă nu se dispune altfel.


Ordonanța nr. 2 din 12 iulie 2001 privind Regimul juridic al contravențiilor
Art. 1 modificat prin punctul 1. din Legea nr. 180/2002
Art. 3 aliniatul 1 modificat prin punctul 1. din Legea nr. 526/2004
Art. 11 aliniatul 1
Art. 16 aliniatul 1, aliniatul 7
Art. 21 aliniatul 3
Art. 32 aliniatul 2


Având în vedere argumentele expuse, vă solicit să luați măsurile legale care se impun în acest caz, respectiv anularea procesului-verbal susmenționat şi, anularea măsurii de sancționare contravențională a subsemnatului.


Depun prezenta plângere în doua exemplare, pentru comunicare.



Cu stimă,

Xxxxxxxx Xxxxxxx
Practic, dumneavoastra, achizitionati de la terti anumite tipuri de materiele pe care apoi le vindeti. Investitia ar fi intr-un laptop, utilaj de compactat, utilaj de manipulat, cantar, birou? Nu este un proiect pe mediu, este un proiect de dezvoltare.
Dorinta dumneavoastra este contrara Acordului Cadru cu UE si a Cadru Strategic Naţional. Finantarea unui astfel de proiect inseamna deturnare de fonduri. Aveti grija cum utilizati termenii. Daca ii pregatiti pentru zonele defavorizate din Romania este una, pentru Africa este altceva. Accesati finantari direct de la Comisia UE destinate acestor tipuri de actiuni.
Răspuns la discuția fonduri europene
exista mari sanse ca in 2015 masura 121 sa nu mai fie asa cum o stiati, cu putina rabdare si multa cafea o sa aflati ce presupune 2015 - 2020.
Da.
1. identificati daca o autoritate competenta finanteaza printr-un apel de proiecte viziunea dumneavoastra.
2. modificati viziunea pe cerinta finantatorului (autoritatea competenta)
3. analizati foarte critic necesitatea unei finantari
4. realizati draftul unui proiect
5. verificati daca va incadrati in conditiile de eligibilitate, timp, realizarea indicatorilor, conformitate cu legislatia, capacitate de plata si sutinerea financiara (si restul nebuniilor)
6. DACA hotarati ca cel putin cele de mai sus sunt - roz - incepeti proiectul. POIECTUL inseamna investitie personala care se poate sa nu fie recuperata (avize, autorizatii, cursuri, scriere proiect, plan de afaceri si milte altele). De ce se poate sa nu fie recuperate, pai simplu, daca în baza proiectului depus nu se semneaza un contract de finantare cu autoritatea competenta tocmai ati pierdut investitia initiala ( se poate ca parte din investitie sa nu fie recuperabila chiar daca semnati contractul de finantare).
7. Depuneti proiectul la autoritatea competenta.
8. Matanii, rugaciuni, acatiste
9. Daca primiti solicitarea autoritatii de a semna contractul de finantare reluati punctul 3
10. Dumnezeu cu mila, mult Diazepan si succesiii ( de aici alta etapa - derularea proiectului).

Impiedicarea unei persoane cu dizabilitati de a accesa un drept se pedepseste conform legislatiei in vigoare.

Nu exista norme legale care sa ingradeasca sau sa limiteze acesul la finantarile Europene pentru persoanele cu dizabilitati.

Exista norme legale care nu permit persoanelor cu anumite dizabilitati efectuarea unor actiuni/demersuri.
vlad nicolae a scris:

Pana la urma, inainte de a va munci mintea conform carei legi este aceasta cerinta, verificatorii au obligatia de a preciza conform carei prevederi legale este solicitarea lor.


Intr-o tara aproape normala. Normal ar fi - ai incalcat patesti asta (in temeiul ...), nu ai incalcat nu deschide gura, nu stie, sta acasa, vine in verificare nu sa emita teori pentru dezbateri. In situatia de fata inca suntem in Romania...
Eu cred ca este o confuzie legata de inregistrarea TVA-ului intracomunitar. Dumneavoastra nu aveti de unde sa stiti, cei cu verificarea aveau ei o idee si uite cum se duce pe Apa Sambetei inca un proiect de finantare. Bravos. Exista si un Acord Cadru de Aderare pentru statele membre UE care permite desfasurarea avtivitatilor economice intracomunitare, trimite superverificatorilor un SMS pentru actualizarea legislatiei. Ghidul nu este legislatie. GHIDUL este un document orientativ, cadru, dar orientativ. Daca in ghid sunt conditii contrare legislatiei NU FACI ce spune ghidul, faci ce spune LEGEA, inainte notifici AM-ul de prostie. Daca crezi ca te vei ascunde dupa GHID la control, si fapta devine penala potrivit legislatiei te vor ascunde bine. O sa gasiti in ghid legislatie abrogata, neaplicabila, neactualizata, ehee puiii mosului. Sunt situatii cand de la scrierea proiectului pana la contractare au schimbat Codul Fiscal. Ce respecti ghidul sau codul fiscal? Eu zic sa te ti de legislatie.
Răspuns la discuția ANPC apara interesele bancilor ?
DA, cred ca sunt împreună. Eu cer contractul pe care banca îl invocă. Răspuns ANPC după 6 luni (revenire la prima adresă) - banca are dreptate trebuie să plătesc. Altă adresă în care solicit altceva, răspuns de la ANPC - am răspuns în prima adresă. Soluție pe Contencios Administrativ. ANPC are obligația de a formula un răspuns cel mai târziu în 30 de zile. Dacă răspunsul vă provoacă pierderi acționați în Instanță. Adresă în același timp și către Avocatul Poporului cu privire la ANPC. Solicitați BNR-ului să intervină.
camypos a scris:

Ghici ce faci daca te trezesti acasa cu un PV (amenda) pt. ca a circulat fara bilet copilul tau care, la cererea controlorului, l-a mituit, apoi ticalosul ii incheie si PV?


Îi iei banii de bilete copilului.

Dacă copilul este minor peste 14 ani sancțiunea cu amenda este jumătate din minimul amenzii (adică 50 de RON în loc de 100 RON dacă plătești în 48 de ore sau 100 de RON în loc de 200 RON dacă plătești după 48 de ore) art. 11 punct 3 din OG 2 din 2001 priv. regimul juridic al contravențiilor. Dacă copilul este minor sub 14 ani nu răspunde contravențional - art. 11 punct 2.
Dacă copilul are peste 24 de ani să se descurce (glumesc).

Mare atenție PV este de obicei un tipizat care nu prevede dreptul minorului sub și peste 14 ani din art. 11 punctele 2 și 3, obligând la plata sumei întregi. Asta nu înseamnă că PV este nul. Poți încerca anularea acestuia, dar se poate ca instanța să dispună o nouă comunicare. Iar în cazul ăsta speculează art. 13 punct 1 sau art. 14

Contestația o poți baza pe faptul că PVcc a fost încheiat în prezența copilului (poate și a ta) dar nu i-a fost comunicat dreptul de a face obiecțiuni potrivit art.16 punct 7 din OG 2/2001, au scris la rubrica "Alte mențiuni" sau acolo unde ar trebui să fie notate observațiile copilului ce au vrut ei. Au întocmit PVcc ca și cum copilul nu a fost acolo. Martorul care a semnat că PVcc a fost completat în lipsa copilului sigur este un Gardian Public plătit de Consiliul Local sau alt angajat, prieten al Controlorului, care nu poate demonstra imparțialitatea față de situație. Dacă reușești să scapi de martor potrivit art. 19 punctul 2, poți susține prezența copilului (poate și a ta) în momentul întocmirii PVcc și art.16 punct 7.

În toate cazurile faci contestație pentru PVcc în maxim 15 zile de la data la care ai semnat pentru primirea plicului "Kinder". Contestația nu se timbrează. Poți reprezenta copilul chiar tu, performant și cu rezultate sigure ar fi un specialist

Recomandarea ar fi să citești cuvânt cu cuvânt PVcc în față cu OG 2 din 2001 priv. regimul juridic al contravențiilor, Hotărârile Consiliului Local la care fac referire în PVcc, Legea 92/2007 serviciile de transport public local, o să găsești mai multe neconcordanțe cu PVcc.

Partea cu mitul, de basme. Nu poți demonstra, ar fi în defavoarea ta