avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 574 soluții astăzi
Forum Activitate Sorin R

Activitate Sorin R

Buna seara. Lucrez ca asistent broker asigurari, in baza unui contract de mandat si cu contract de munca pentru o banca unde se fac asigurari credite, asigurari pentru garantii si asigurari de viata cu o companie de asigurari. Banuiesc ca ma aflu in incompatibilitate in acest moment. Ce trebuie sa fac sa nu mai fie aceasta problema? Daca raman la brokerul de asigurari pe doar pe asigurari RCA, o sa mai fiu in incompatibilitate? Multumesc.
reformulez...am voie sa vand, in acel spatiu inchiriat, atat asigurari cat si credite, LEGAL ?
La un eventual control, ce acte mi s-ar putea cere sa arat pe langa contractul de munca , contractul de colaborare si actele necesare pfa-ului ??
adycon a scris:

sigur ca poti ... numai sa respecti legea


Buna ziua.
Am si eu o intrebare, daca ma puteti ajuta.
Lucrez cu contract de mandat pentru o firma de asigurari, detin cod raf.
Lucrez si pentru un IFN cu contract de munca part time, pentru vanzare credite de nevoi personale.
Deasemenea, am si un contract de colaborare intre mine , ca pfa , si o alta firma , tot pentru vanzare credite de nevoi personale.
Intrebarea este urmatoarea : daca imi inchiriez o locatie, pot vinde in acea locatie , in baza contractelor care le am,. atat asigurari, cat si credite pentru cele doua firme?
Multumesc.
Răspuns la discuția Accident rutier
nu am asigurare casco, am facut un calcul pentru un casco insa suma asigurata era mai mica decat pretul care l-am platit pentru masina.
In cazul in care actionez in judecata administratorul acelui drum, exista sanse realiste de a castiga procesul? Sau imi pierd timpul si banii.
Multumesc
Discuție Accident rutier