avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 780 soluții astăzi
Forum Activitate andreimineru

Activitate andreimineru

Răspuns la discuția Amenda parcare 1500 lei
Am contestat amenda. Si da, daca pierd voi plati 750 lei in 48 de ore de la verdictul pe care mi-l da instanta. Din ce am inteles am sanse mari sa castig. O sa revin cu delatii.
Zilele trecute am luat o amenda in vazoare de 1500 lei. Am parcat in sectorul 2, Bucuresti unde era chiar si un semn albastru care indica ca este PARCARE si surpriza...era loc platit dar nu avea nici un fel de inscriptie vizibila pe asfalt, doar o placuta mica pitita intr-un boschet lateral care nu se vede cum trebuie,mai ales noaptea!

Dupa ce am facut si eu poze cu locul respectiv voi face contestatie si INTREBAREA ESTE URMATOAREA: a castigat cineva un proces asemanator in Bucuresti sau imi pierd vremea degeaba?
Sunt student in Bucuresti si am viza de flotant in sectorul 2. Daca raman in camin la cineva, fara sa am cazare acolo ce imi poate face politia? Si in cazul in care iau amenda cum poate fi atacata in instanta? Unde pot gasii o lege cu privire la acesta situatie? Multumesc!
Unde sunt afisate licitaliile de la un executor anume,acesta lucrand cu mai multe banci pentru recuperarea datoriilor rau platnicilor?
Executorul este olbigat sa le afiseze pe internet,la el la birou,la banca cu care lucreaza?

Exemplul cel mai bun este ca un apartament in valoare de 25.000 euro a fost cumparat pe 11.000 euro de baiat "destept" in urma executarii silite a proprietarului pentru neplata unor rate si nu s-a afisat nimic pe internet sau in alta parte. Sau poate n-am stiu eu unde sa caut...
Multumesc!
Am aruncat intr-un loc nepermis niste saci cu gunoaie si alte lucruri care nu mai imi erau folositoare.
Politie comunitara a gasit in unul din saci o factura de telefon(numarul meu), m-au sunat si m-au acuzat ca eu am aruncat gunoaiele intr-un loc unde nu aveam voie.