Legea 196/2018, cu modificările de anul acesta, permite în continuare plata pe apartament pentru reparații de lift (să zic), sau s-a schimbat în plata pe numărul de persoane?
De asemenea, plata parțială a cheltuielilor de bloc este posibilă?
Am înțeles că nu îi iese ceva în contabilitate, și cere fișe partener colaboratorilor. Eu am un PFA cu activitate minimă, în care țin eu contabilitatea. Știe cineva ce e aia "fișă partener" și dacă există în lege ceva ce să mă oblige să o trimit (din moment ce e greșeala și încurcătura lui)?
Am adăugat un 0 din greșeală la venitul estimat pe anul următor, iar acum la impunerea de plată pe care am primit-o de la ANAF mi-a venit o estimare trimestrială pe care nu am cum să o plătesc.
Organizez un training și trebuie să încasez bani din partea participanților, participanți care sunt persoane fizice. Ce date trebuie să iau de la ei pentru a nu mă deranja ulterior ANAF-ul?
La un ordin de plată primit de la ANAF aveam de plătit 756 lei pentru CAS. Acum am primit un ordin de plată cu CAS recalculat, dar nu mai am de plătit 756, ci 630 lei. Problema e că deja le-am făcut plata de 756 lei, online, acum 1 săptămână.
Mâine ar trebui să merg la ei să plătesc ordinul de plată pe care-l primesc acasă. Și vreau să știu dacă pot face lucrul ăsta online, prin internet banking, de la Banca Transilvania. Să fac o plată normală, le trec contul și le trimit banii. Ca să nu mai stau la cozi.