Sunt abonat Orange,iar în ultima factura am fost informat asupra modificării unilaterale a abonamentului,lucru pe care nu l am sesizat la timpul respectiv.ulterior mi a fost emisă o factură cu o valoare mai mare.
Ținând cont că în contract modalitatea de comunicare este și prin SMS,consider că nu au folosit toate mijloacele de informare,nefiind informat în totalitate asupra noului contract.am vreo șansă să anuleze plata noii facturi?
buna seara.intru direct in subiect.in aprilie 2017 am cumparat online de la evomag un telefon htc one me.dupa 2 saptamani apar probleme diverse(dificultati in deschiderea de aplicatii gen youtube,imposibilitatea folosirii bloototh,timp mare de incarcare etc).contactez htc romania,care imi raspunde ca acest model este pentru asia,in romania nu este comercializat de firma autorizata,ca nu pot face actualizari software iar restul de probleme nu pot fi rezolvate.am trimis telefonul in service si au rezolvat problema partial.in septembrie 2018 il trimit iar in service,pentru rezolvarea problemelor persistente,precum si inlocuirea ecranului,care capatase o pata maro.au schimbat ecranul,insa cand a venit din service,dezastru,simurile nu erau recunoscute,asamblat necorespunzator(l am clipsat eu in 2 locuri,ecranul nu era aliniat cu carcasa).restul problemelor,logic-persistau.il trimit iar,imi rezolva doar problema simului.incepe sa apara probleme cu comenzile.il trimit iar(a patra oara).raspuns-telefon care a suferit socuri mecanice,carcasa deformata/si-a pierdut garantia!!!!propunere-reparatie contracost!!!!!parerea mea de amator.ori ecranul nu este compatibil cu telefonul(accesorii de negasit pri europa),ori oamenii aia chiar nu se pricep,iar cand au vazut ca nu ma las pagubas,l-au scos di garantie.
m-am adresat anpc,care au analizat doar problema cu raspunsurile lor si cu constatarile si scoaterea din garantie,netinand cont ca firma mi-a vandut un produs neconform,inducandu-ma in eroare,ca inca de la prima prezentare in service problemele au persistat,ca insasi inlocuirea ansamblului de cartele sim demonstreaza ca oamenii de la service fac treaba de mantuiala.
va rog sa ma ajutati cu un sfat!cum sa demonsrez eu ca telefonul nu a fost trantit,ca starea fizica a lui a fost aceeasi de fiecare data! ca ei,ca sa termine povestea l-au scos din garantie!
va multumesc anticipat!
multumesc pentru raspuns.eventuala reclamatie unde se poate depune?
buna ziua.recent am primit de la anaf o decizie de impunere de plata pentru venituri in regim de retinere la sursa a impozitului pe venit,din activitati de natura celor prevazute la art.52,alin (1)lit b-d si din asocierile fara personalitate juridica prevazute la art 13 lit e.
intrebarea mea este-cine are obligtia sa plateasca suma calculata,in conditiile in care in anul 2012 omisiunea a apartinut asociatiei judetene de fotbal?
Zilele trecute am primit de la anaf o impunere de plata din 2012,reprezentand contributiile pt sanatate,care nu au fost virate la vremea respectiva de unitatea pt care prestam activitati independente. Din graficul trimis insa constat ca veniturile pentru care trebuie sa platesc respectiva suma sunt mult mai mari decat ce incasam eu la vremea respectiva.intrebarea este carui organ trebuie sa ma adresez pentru efectuare de verificari,parerea mea fiind ca in acest caz exista state fictive?
multumiri si respect pentru raspunsurile primite!css este sub tutela ministerului educatiei si invatamantului.singura <hartie>intre parinte si club este o cerere de inscriere in clubul respectiv...referitor la imposibilitatea de a trimite copilul la concurs-n-ati vrea sa vedeti lacrimile de pe obraji....un sfarsit de saptamana reusit!
buna ziua.am copilul inscris la clubul sportiv scolar,la orizont ivindu-se un concurs intr-o alta localitate.mi-a fost solicitata o suma de bani pentru aceasta deplasare.e legal-normal?asta in conditiile in care suntem <intoxiacti>pe la tv ca nu ni se vor cere bani!multumesc.
buna ziua.am cateva intrebari referitoare la un telefon mobil luat cu prelungire de contract.
1-clar si greseala mea-am acceptat sa achizitionez ultimul telefon din vitrina-deci nesigilat.e normal sa mi se comercializeze telefonul in acest mod?
2-de la inceput au fost ceva probleme cu alimentarea,care s-au accentuat,in final nemaireusind sa incarc telefonul.la service mi s-a comunicat ca este deteriorat usb-astfel certificatul de garantie fiind anulat.eu nu am facut decat sa conectez atunci cand a fost necesar.am vreo sansa si care este modalitatea de a obtine reparatia telefonului in acest caz?
3-sunt obligati cei de la protectia consumatorului sa primeasca o sesizare in acest sens?verbal mi-au comunicat faptul ca nu este cazul sa depun o sesizare.
multumesc anticipat!
multumesc pt interes.copilul meu circula cu bilet.am avut o discutie contradictorie.pur si simplu am vrut sa stiu cum e legal sa se procedeze intr-un astfel de caz.ei trebuie sa stie la ce se expun in cazul in care circula fara bilet.aveti dreptate,un eventual necaz se poate intampla si in statia in care trebuia sa coboare.o zi excelenta!
nu am sustinut ca este corect sa circule fara bilet.clar-intr-un fel sau altul trebuie sa plateasca.insa nici sa-l cobori intr-o statie necunoscuta nu mi se pare corect.dupa parerea mea,legal este sa-l duca la o sectie de politie,sa-l identifice,apoi parintele sa plateasca amenda stabilita.
facem un scenariu-daca in statia in care a fost coborat s-ar fi intamplat ceva rau cu acel copil?