avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 899 soluții astăzi
Forum Activitate anculita

Activitate anculita

Buna ziua! sunt PFA autorizat si ma voi angaja la o scoala privata unde voi preda ore de limbi straine in baza unui contract de prestare de servicii. Patroana scolii mi-a spus ca deoarece lucrez in scoala ea va trebui sa imi opreasca impozitul de 16% si nu il voi mai plati eu din profit. Asa este?
Daca as lucra pe drepturi de autor ar fii mai convenabil?
Va multumesc frumos!
Cu respect, Anca
Buna ziua! Lucrez ca PFA, colaborator la o scoala privata din Bucuresti, si sunt insarcinata. As vrea sa stiu cum imi iau concediu medical, unde se depun actele (directorul scolii mi-a spus ca el nu are nici o treaba, ma plateste la ora efectuata) precum si dosarul pentru Concediu crestere copil.
Va multumesc anticipat!
Răspuns la discuția Decont operatie de endometrioza
Buna! si eu am aceeasi problema, am facut o interventie de rezectie de endometru la o clinica din Bucuresti dar am platit-o... nici medicul meu din polizu nu mi-a spus ca se poate in vreun spital de stat... acum ma bucur ca am descoperit produsele naturiste de la Nu Skin Pharmanex, firma cu care colaborez, si am reusit sa renunt la celelalte tratamente si controala costisitoare...=D> multa sanatate!
Buna ziua! As dori sa stiu, in cazul in care lucrez cu jumatate de norma pot beneficia de indemnizatia pentru cresterea copilului? Si in timpul concediului de crestere pot continua sa lucrez ca liber profesionist si sa beneficez de platile pe care le primesc in urma sustinerii de cursuri, traininguri si conferinte? Mentionez ca lucrez intr-o scoala publica cu o treime de norma, si la Consiliul Britanic Bucuresti ca free lancer si sunt platita la ora. Sunt intretinatoarea familiei mele, nu pot sta in medical sau concediu crestere, dar as vrea sa nu mai fac naveta in zona rurala unde este scoala publica, dar sa continui sa aduc cat mai multe venituri in familie.
Va multumesc anticipat!