Problema ce s-ar putea ivi ar fi aceea a angajarii raspunderii dvs. in sensul ca, daca se constata ca va este imputabila aparitia starii de insolventa, ati putea fi obligata sa suportati o parte din pasivul(datoriile) societatii, aceasta numai in cazul in care ati savarsit una sau mai multe fapte din cele prevazute de art 138 alin 1) din Legea 85/2006 si anume:
"Art. 138
(1) În cazul în care în raportul întocmit în conformitate cu dispoziţiile art. 59 alin. (1) sunt identificate persoane cărora le-ar fi imputabilă apariţia stării de insolvenţă a debitorului, la cererea administratorului judiciar sau a lichidatorului, judecătorul sindic poate dispune ca o parte a pasivului debitorului, persoană juridică, ajuns în stare de insolvenţă, să fie suportată de membrii organelor de conducere şi/sau supraveghere din cadrul societăţii, precum şi de orice altă persoană care a cauzat starea de insolvenţă a debitorului, prin una dintre următoarele fapte:
a) au folosit bunurile sau creditele persoanei juridice în folosul propriu sau în cel al unei alte persoane;
b) au făcut acte de comerţ în interes personal, sub acoperirea persoanei juridice;
c) au dispus, în interes personal, continuarea unei activităţi care ducea, în mod vădit, persoana juridică la încetarea de plăţi;
d) au ţinut o contabilitate fictivă, au făcut să dispară unele documente contabile sau nu au ţinut contabilitatea în conformitate cu legea;
e) au deturnat sau au ascuns o parte din activul persoanei juridice ori au mărit în mod fictiv pasivul acesteia;
f) au folosit mijloace ruinătoare pentru a procura persoanei juridice fonduri, în scopul întârzierii încetării de plăţi;
g) în luna precedentă încetării plăţilor, au plătit sau au dispus să se plătească cu preferinţă unui creditor, în dauna celorlalţi creditori"
Daca indepliniti conditiile enumerate de colegul meu alv84 si instanta se pronunta in sensul deschiderii procedurii iar dvs. va exprimati intentia de reorganizare a activitatii, dezavantajele ar fi ca activitatea societatii se va desfasura sub supravegherea unui administrator judiciar sau mai rau, vi se poate ridica dreptul de administrare in cazul in care se dovedeste faptul ca sunteti responsabil de aducerea firmei in stare de insolventa. De asemenea, s-ar putea sa nu se aprobe de catre adunarea creditorilor planul de reorganizare propus de catre dvs. si firma sa intre in faliment sau sa nu reusiti sa implementati planul de reorganizare, consecinta fiind si in acest caz falimentul.
Tatal dvs. trebuie sa intocmeasca o decizie a asociatului unic prin care hotaraste :cesiunea a 80% din capitalul social catre dvs, schimbarea structurii juridice a societatii din SRL cu asociat unic in SRL cu doi asociati, contract de cesiune parti sociale in tre tatal dvs si dvs., declarati a dvs pe proprie raspundere ca indepliniti conditiile legale pentru a fi asociat, un act constitutiv actualizat in care sa apareti si dvs ca asociat precum si contributia dvs la capitalul social. Toate aceste acte, insotite de o cerere se depun la Oficiul Registrului Comertului. Daca tatal dvs. va numeste pe dvs. si administrator al societatii, in decizia asociatului unic va trebui sa mentioneze revocarea fostului administrator si numirea dvs. In acest caz veti avea nevoie si de un specimen de semnatura.
Pentru schimbarea sediului social se intocmeste o Hotarare AGA in care se precizeaza ca se schimba sediul social cu indicarea noii adrese. Aceasta hotarare, impreuna cu dovada noului sediu(contra. de vanzare-cumparare, inchiriere, comodat etc) si cu acul constitutiv actualizat cu noua adresa se depun la Registrul Comertului.
Pensia de intretinere se stabileste in functie de cuantumul intretinerii datorate de parinte copiilor sai, raportat la numarul acestora. In situatia dvs, avand 2 copii, cuantumul intretinerii este stabilit la o treime din venitul dvs. lunar. Prin urmare, pensia de intretinere pentru copilul din prima casatorie va fi de 1/6 din venitul lunar, adica jumatate din 1/3 din venitul dvs.
Avand in vedere ca solicitati desfacerea celei de-a doua casatorii, din care nu au rezultat copii, nu se mai pune problema incredintarii minorului.
Conform Codului civil, este obligatorie pastrarea unei distante de cel putin 2 metri intre o proprietate si fereastra pentru vedere apartinand fondului invecinat si care este orientata spre aceasta proprietate.Daca fereastra pentru vedere nu este paralela cu linia de hotar spre fondul invecinat, distanta nu poate fi mai mica de 1 metru. Fereastra de lumina, poate fi construita fara limita de distanta , cu conditia ca modul de construire sa impiedice vederea spre fondul invecinat. Puteti sa va adresati instantei pentru obligarea proprietarului la inlocuirea ferestrei de vedere cu una de lumina.
Intrucat in antecontract este precizat faptul ca sunteti indreptatit a primi dublul sumei achitate cu titlu de avans, puteti sa va adresati unui executor judecatoresc pentru punerea in executare a titlului executoriu(antecontractul). Executorul judecatoresc, dupa ce va solicita instantei incuviintarea executarii silite, va proceda, prin mijloace specifice la preluarea acestei sume de bani(dublul avansului): poprirea conturilor bancare, a veniturilor sau valorificarea bunurilor pe care acesta le detine. Tot executorul judecatoresc va fixa si onorariul pentru aceasta operatiune, costuri pe care puteti sa le recuperati tot de la proprietar.
Avand in vedere ca este vorba despre un bun imobil, contractul de vanzare-cumparare trebuie incheiat in forma autentica(la notariat) Chitanta de mana, dovedeste doar faptul ca ati platit o suma de bani si poate servi ca mijloc de proba in procesul pe care puteti sa-l deschideti impotriva proprietarului, prin care solicitati instantei sa pronunte o hotarare care sa tina loc de contract de vanzare-cumparare.
Primul pas il reprezinta intocmirea deciziei asociatului unic in care mentionati faptul ca cesionati toate partile sociale catre una sau mai multe persoane, indicand datele de identificare ale acestora. Dupa ce depuneti decizia la Oficiul Registrului Comertului si dupa publicarea acesteia in Monitorul Oficial, daca nu sunt opozitii, veti intocmi contractul de cesiune parti sociale si un act constitutiv actualizat, in care va aprea noul asociat. Acesta va trebui sa prezinte si o copie CI, declaratie pe proprie raspundere ca indeplineste conditiile legale pentru detinerea si exercitarea calitatii de asociat si administrator si un specimen de semnatura. Toate aceste inscrisuri se vor depune din nou la Registrul Comertului.
Puteti obtine atat condamnarea agresorului cat si obligarea acestuia la plata daunelor materiale si morale. Plangerea trebuie introdusa in termen de 2 luni din ziua in care aflati cine este faptuitorul(agresorul). Cu ocazia depunerii plangerii, puteti preciza si faptul ca va constituiti parte civila pentru daunele materiale si morale. Atat condamnarea agresorului cat si cuantumul pretentiilor civile difera in functie de incadrarea juridica ce se va da faptei, ca urmare a numarului de zile de ingrijiri medicale. Prezentati-va la INML!