avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 447 soluții astăzi
Forum Activitate Komkao Consulting

Activitate Komkao Consulting

1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Codul fiscal stabileste care sunt categoriile de venituri dar nu există o prevedere legală care să stabilească ca toate sumele incasate in cont sunt considerate venituri. Trebuie analizat de la caz la caz. Poti incasa in cont împrumuturi de la PF, restituiri de împrumuturi sau sume datorate, avansuri pentru cumparaturi (iți trimite bunica bani sa-i cumperi un televizor), cadouri, donații - toate acestea nu sunt venituri și nu se supun impozitării. Când ANAF-ul îți face o astfel de bucurie și îți impune întreaga sumă, contești decizia de impunere și te duci la ei cu acte doveditoare. Dar să nu vă așteptați ca dna de la ghișeu să rezolve treaba asta.

Florian59 a scris:

Exact asta vroiam si eu sa intreb, exista vreo legea prin care o persoana fizica daca incaseaza anumite sume in contul personal de la terti trebuie sa plateasca taxe si impozite ?
Adevar2 a scris:

Care este temeiul legal potrivit căruia încasarea unor sume de la srl în contul propriu nu constituie venituri? Care este termenul de contestare a deciziei de impunere?
Mulțumesc!



2 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util


Adevar2 a scris:

Bună ziua!
....... la rugămintea unui vecin care se ocupă cu comerțul de animale, a acceptat ca acesta ( vecinul) să primească prețul animalelor în contul soțului meu ( care avea card) deoarece vecinul nu avea cont și card.


Sotul dvs. a încasat doar banii în cont sau si tranzactiile cu animale s-au realizat în numele sotului dvs??
8 din 8 utilizatori consideră
acest răspuns util
Părerea mea e că trebuie contestată decizia de impunere. Aceasta s-a făcut arbitrar de ANAF, nu în baza declarației de venit. A plati bani din contul tău pentru altă persoană respectiv a încasa bani în contul tău pentru altă persoană nu este o activitate ilicită, de vreme ce sumele pot fi justificate. Sumele încasate în această situație nu constituie venituri deci nu există motiv de impunere. Mai ales că vecinul recunoaște că veniturile îi aparțin. De obicei cei de la ANAF așa procedează, spun că nu-i problema lor, nu-i interesează, dar când ajung în instanță începe să-i intereseze. Consultați de urgență un avocat, cât timp se mai poate contesta decizia.
Plângere la Garda de Mediu. Există legislație specifică care prevede cum trebuie să se lucreze cu azbestul
Solicitati firmei colectare prima pagina a autorizatiei de mediu deținute. Daca are codul CAEN 3831 inseamna ca e autorizata sa faca dezmembrari . Daca nu-l are nu e autorizata. Certificate de distrugere poate elibera oricine, descarci modelul de pe net si il completezi, dar in astfel de situatii nu au valoare. O firma de dezmembrari trebuie să dețină autorizatie de mediu, un aviz de la politie și autorizatie de la RAR daca și comercializeaza piesele dezmembrate. Daca nu sunt autorizati puteti sa-i reclamati la Garda de Mediu, și la Politie, dar problema dvs. rămane. Daca nu au distrus seria de motor și seria de sasiu puteti merge la alta firma sa va elibereze un certificat de distrugere valabil
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
O situatie similara a fost in scara blocului unde locuiesc eu, între două grupuri de vecini. Cei fără cheie au făcut plângere la poliție și la primărie (???) pentru că li se îngrădea dreptul de a avea acces/de a utiliza o proprietate comună. Apoi a venit polițistul de sector și le-a pus în vedre celor cu cheie să permită tuturor accesul. Chiar și primăria a făcut o informare în acest sens, cu toate că eu nu văd ce treabă avea primăria. În final s-a spart lacătul în prezența unor martori și s-a înlocuit cu un lacăt cu chei pt. toti proprietarii.
2 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
De obicei în valoarea ratelor lunare este inclusă și prima de asigurare. Daca nu s-au mai plătit ratele nu s-a mai plătit nici prima de asigurare. Dacă nu se plătește prima de asigurare nu beneficiezi nici de asigurare. Eu cam așa văd această problemă.
4 din 4 utilizatori consideră
acest răspuns util
Pai depuneti banii la bancomat și nu va cere nimeni nimic. Pentru linistea dvs. puteti sa ii depuneti in mai multe transe.
Da, trebuie sa predati deseurile resapective catre societati autorizate si sa tineti evidenta gestiunii deseurilor.
11 din 11 utilizatori consideră
acest răspuns util
Parerea mea este ca nu trebuie sa mai platiti nimic. Notiunea de ramburs presupune ca firma de curierat preda bunul contra sumei de bani datorata. Faptul ca v-a predat bunul inseamna ca v-a incasat si suma datorata. Iar vanzatorul trebuie sa primeasca banii de la curier nu de la dvs. Dvs. ca persoana fizica nu aveti obligatia sa pastrati bonuri fiscale, chitante decat o perioada scurta de timp. Si nici nu sunteti obligat sa faceti dovada proprietătii asupra bunurilor aflate in posesia dvs. cu documente. Si nici cu firma de curierat nu aveti ce discuta pentru ca relatia comerciala este intre vanzator si curier nu intre curier si dvs. Vanzatorul trebuie sa se indrepte impotriva curierului nu impotriva dvs. Nu cred ca firma respectiva are sanse de castig daca va da in judecata, doar incearca sa va sperie poate mai platiti o data.