avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 910 soluții astăzi
Forum Activitate costi1987

Activitate costi1987

Buna ziua,
Am inregistrat la OSIM o marca. Am primit aprobare si de o saptamana sunt detinatorul de drept al acelei marci. Niste persoane cu care am colaborat cu acel nume folosesc in continuare marca inregistrata de mine. Eu le-am adus la cunostinta ca nu mai au dreptul sa folosesasca acea marca dar ei au zis ca refuza sa o schimbe. Unde ma pot adresa, sau cum ii pot sili sa nu o mai foloseasca?
Buna ziua,
Lucrez ca agent de asigurari. Mai nou daca un client a incheiat o asigurare si dupa o luna vinde masina si depune cerere de restituire diferenta prima primesc de la broker o instiintare de plata cu comisionul ce l-am retinut sa il restitui. E legal acesti lucru? Nu mi se pare normal ca la 4 luni dupa ce am incheiat asigurarea, am incasat comisionul am platit impozit pe el societatea de asigurari sa-mi ceara inapoi pentru ca si clientul si-a primit diferenta inapoi?
Va dau un exemplu: Daca inchei asigurari la un parc auto de n masini in valoare de 100 000 lei si comisionul meu sa spunem e 10% si dupa o luna omul vinde parcul auto si doreste sa-si recupereze diferenta si eu primesc dupa jumatate de an ca am de restituit 9000 lei de unde ii dau?
Buna ziua,

Am un PFA cu codul unic 6622 - Activitati ale agentilor si broker-ilor de asigurari. Mai pot adauga codul CAEN 8219 - Activitati de fotocopiere, de pregatire a documentelor si alte activitati specializate de secretariat?
Buna ziua
As dori sa stiu daca pot sa imi infiintez un PFA, daca sunt pensionat pe caz de boala? Si daca da, de ce acte am nevoie?