avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 891 soluții astăzi
Forum Activitate Alin2110

Activitate Alin2110

In urmatoerele saptamani particip la un targ unde voi comercializa martisoare .. in baza unui PFA.
Imi trebuie neaparat casa de marcat ?
Cum platesc impozitul la stat ? sunt la norma de venit.
De ce ceva vreme locuiesc cu prietena mea intr-un apartament de 2 camere cu o bucatarie destul de mare.
Vreau sa stiu din punct de vedere juridic daca este posibil ca prepararea pizzei sa se poata realiza in bucataria apartamentului . aceasta urmand sa fie livrata la domiciliul clientului. Si daca pot inteprinde aceasta actiune printr-un PFA

Multumesc.
Buna ziua, o sa trec direct la subiect.
Vreau sa inchiriez cateva aparate de cafea, am gasit locatiile pt. amplasare, detin un PFA pt comert online.
Intrebare: ce pasi trebuie sa urmez (as dori cat mai in detaliu) pentru a fi in legalitate ? impozite etc. sunt incepator :) Multumesc.
Buna ziua. Dupa ce am vandut masina urmand toata procedura legala , la cateva luni actualul propietar a circulat fara rovinieta iar amenda mi-a venit mie.
Intrebare: Ce pot face daca nu am contestat amenda in termen de 15 zile ?
Multumesc.
Buna ziua, am vandut masina anul trecut am scos-o de la fisc, actualul propietar se pare ca nu a pus-o pe numele lui si a circulat fara rovinieta. amenda a venit pe numele meu. Am fost avizat de postarita astazi.Ce se intampla in cazul in care nu merg sa ridic plicul cu amenda ?
Multumesc
Buna seara , Am o neclaritate despre specimenul de semnatura . Doresc sa infiintez un PFA . specimenul de semnatura se face la notar sau la ORC?. Multumesc
politia a depus intampinare in care au scris ca, respectiva contestatie este neintemeiata

La judecatoria sectorului 3 , inca detin C-V si copie dupa scoaterea din evidenta fiscala