Buna ziua. Sunt profesor titular si beneficiez de stimulent de inserție. Mi se poate restrânge norma in această perioadă si sa fiu pus sa caut completare la alte scoli sau sunt "protejat"?(dacă mi-ati da si un articolul de lege sau ordonanță ar fi excelent)...va multumesc!!
Buna ziua. Azi am intalnit o situație care mai ciudată care m-a dus la o singură întrebare : Poate primăria sa stabileasca orice taxa cu orice valoare pentru orice? Nu le trebuie o justificare?....A decedat mama mea si sunt unic mostenitor , asa ca m-am apucat de actele de succesiune..sunt 8 terenuri(nu au valoare mare) si o casă...am făcut 8 schițe(200 ron fiecare) si la primărie mi-au cerut o taxa de 560 ron pentru anexa 1 si 2(70 ron fiecare)..mi se pare cam mult având în vedere că primăria nu e srl , iar anexa m-a costat de 3 ori mai mult fiind făcută de un privat care s-a deplasat pe cont propriu si a făcut totul din buget propriu....pot stabili consilierii primăriei orice valoare doresc pentru taxe fără justificare?...eu propuneam să o facă 1000 ca sa fie cifra mai rotunda
Buna ziua. Azi am intalnit o situație care mai ciudată care m-a dus la o singură întrebare : Poate primăria sa stabileasca orice taxa cu orice valoare pentru orice? Nu le trebuie o justificare?....A decedat mama mea si sunt unic mostenitor , asa ca m-am apucat de actele de succesiune..sunt 8 terenuri(nu au valoare mare) si o casă...am făcut 8 schițe(200 ron fiecare) si la primărie mi-au cerut o taxa de 560 ron pentru anexa 1 si 2(70 ron fiecare)..mi se pare cam mult având în vedere că primăria nu e srl , iar anexa m-a costat de 3 ori mai mult fiind făcută de un privat care s-a deplasat pe cont propriu si a făcut totul din buget propriu....pot stabili consilierii primăriei orice valoare doresc pentru taxe fără justificare?...eu propuneam să o facă 1000 ca sa fie cifra mai rotunda