avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 920 soluții astăzi
Forum Activitate ene2allexandra

Activitate ene2allexandra

Buna ziua.

Am un PFA suspendat pe perioada concediului de creștere copil, primesc și indemnizația aferentă.
Am doua intrebari:
1. Pot relua activitatea fara a îmi fi afectată indemnizația?
2. Pt a beneficia de.stimulent de inserție de la 2 la 3 ani trebuie să mă angajez cu CIM sau se poate si prin PFA?

Mulțumesc!
Buna ziua,
Am in teren pe care este construita o casa. Intrebarea mea este: am nevoie de aprobare pt a ridica nivelul din curte prin umplere cu pamant? Si de asemenea, este nevoie de aprobare pt demolarea casei vechi?
Multumesc!
Buna ziua,

Am urmatoarea situatie: PFA deschis si fosta salariata (contractul s-a incheiat la sf lunii aprilie) pentru care acum sunt in concediu medical de sarcina/lauzie platit de catre CAS. Am nascut pe 27 aprilie, concediul prenatal a fost luat incepand cu data de 30 martie. Cele 42 de zile de concediu post natal se termina cu data de 07 iulie.

Intrebarea mea este cu ce data trebuie suspendata activitatea PFA si depuse actele pentru concediu crestere copil la primarie si cu ce data se va calcula indemnizatia?

Si daca are cineva idee cat dureaza eliberarea de catre CAS a Adeverintei cu perioada concediului de maternitate și sumele primite pe fiecare lună si cand trebuie solicitata aceasta?

Multumesc!
Buna ziua,

Am primit si eu o minunata scrisoare de la ANAF , somatie de plata in care este o lista intreaga de contributii care teoretic le-as datora celor de la CAS cam de acum 5 ani pana in prezent.