avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 682 soluții astăzi
Forum Activitate catalin_utilizator67

Activitate catalin_utilizator67

Buna ziua,

Lucrez ca si freelancer. Colaborez cu o companie din Germania care a intrat in insolventa de curand. Compania m-a informat ca o sa-mi plateasca doar facturile emise dupa data instituierii insolventei. Nu imi pot oferi nici o garantie cu privirea platii facturilor emise anterior acestei date.

Rog recomandari in aceasta situatie.
Buna ziua,

O sa lucrez pe CIM pana la sfarsitul lunii mai, urmand ca mai apoi sa desfasor activitate prin intermediul unui SRL, fara a fi angajat.

Cum procedez pentru a beneficia de asigurare de sanatate incepand cu luna urmatoare?

Multumesc anticipat!
Aceasta suma coincide cu CASS-ul datorat in situatia in care depasesc plafonul la scoaterea dividendelor?
Prin urmare la scoaterea dividendelor peste plafon voi achita CASS si voi fi asigurat in acelasi timp, deoarece am depus declaratia anterior.

Multumesc!
Buna ziua

Vreau sa deschid un SRL fara angajati, dar vreau sa am asigurare de santate? Cum procedez in acesta directie?

In principiu, estimez ca o sa incasez venituri din divdende peste plafon, fiind nevoit sa platesc CASS. Face acest lucru sa fiu asigurat.
Cum ar trebui sa procedez ca sa fiu asigurat in anul in curs?

Multumesc anticipat!
Buna ziua,

Cum ati completat declaratia unica avand in vedere ca activitatea era suspendata in momentul radierii? Ati trecut vreo suma? Sunt in aceeasi situatie.
Buna ziua,

Am un PFA la care i-am suspendat activitatea in urma cu doi ani. Azi am fost sa il radiez la registrul comertului.
Mai e nececar sa depun vreo declaratie la ANAF?

Multumesc anticipat!

Răspuns la discuția Vreau sa deschid un SRL.
Pentru ca tatal meu sa poata presta servicii fara probleme de pe SRL, ce calitate trebuie sa detina? Multumesc!
Buna ziua,