Buna ziua
Am primit o amenda pt ocuparea domeniului public ... in Voluntari , pe strada unde locuiesc , in dreptul curtii mele ... pentru o platforma auto .... motivul fiind ca e “scoasa din uz” ... mentionez ca nu a fost folosita in ultimii 1.5 ani pe moriv de pandemie ...
buna ziua
imi trebuie certificat fiscal de la ANAF .... l am scos odata in mai insa a expirat .... acum nu vor sa mi l dea pe motiv ca n am depus declaratia fiscala pe 2018 ..... cum vine asta ? in 2018 nu am venituri decat din salariu
povestea e urmatoarea : la jolie ville sunt ( erau) 2 locuri pt handicapati in parcarea de suprafata si 3 in parcarea subterana .... care erau mereu ocupate cu toate ca bgs e prezent non stop acolo ....
dupa nenumarate reclamatii , cele 2 de sus s au transformat in 1 , tot 1 a ramas din cele 3 de jos .....
si sunt curios ce acte trebuie si cum se poate verifica daca e legal ce au facut cu locurile respective
multumesc pt raspuns
as mai avea o intrebare : cum si cand se poate modifica destinatia acelui loc de parcare pt handicapati ? e de ajuns sa se acopere insemnul / marcajul respectiv ?
buna ziua
- cum se stabileste numarul de locuri pentru persoanele cu handicap necesare unui complex comercial ?
- se poate schimba destinatia acelui loc de parcare ?
buna ziua
am urmatoarele probleme cu un furnizor de apa in jud ilfov:
- presiunea la apa este foarte scazuta
- sesizarile/reclamatiile facute nu au primit raspuns in termenul prevazut in contract ( 30 zile )
- in contract nu e specificata presiunea minima de livrare a apei
intrebarile mele sunt :
- unde/cui sa ma adresez pentru reclamatiile care nu au primit raspuns
- este corect sa nu se specifice presiunea pe care trebuie sa o asigure furnizorul ? .... stiu ca la alti furnizori de utilitati e specificat ( de ex pt energie electrica e specificat interval , pt gaze e specificata presiunea minima , etc )
mentionez ca sunt consumator individual , iar problema cu presiunea e generala pe strada pe care locuiesc
spuneti mi va rog in cit timp trebuie declarat administratia financiara un contract de inchiriere imobil intre doua persoane care se termina inainte de termen ?
se intampla la Administratia Financiara sector 3 ....
am d e plata vreo 800 roni pentru ca nu am facut o cerere de compensare intre nu stiu c e conturi ..... cu toate ca per total nu am nicio datorie neplatita ..... doar ca o parte din bani erau intr un cont, restul intr un alt subcont ....
exista vreo obligatie a contribuabililor de a-si face "contabilitatea" la Adm Fin ? mentionez ca se refera la anul 2008 , la impozitul de pe tranzactii cu valori mobiliare ...
ca un cetatean responsabil ce sunt , l am trimis pe tata sa verifice ce impozite mai am de platit la Administratia Financiara Sector 3 .... si m am trezit cu o amenda din 2007 ..... rutiera .... care a aparut in ultimele 2 saptamini .... e posibil asa ceva ? cit timp trebuie sa pastrez hartzoagele de la politie ???
Buna ziua
am urmatoarea problema pe care nu stiu cum s o abordez mai departe :
- am avut inchiriata unei firme straine ( CEZ ) o vila , ca locuinta de servici;
- contractul a expirat, chiriasii au plecat , am receptionat vila , am semnat procesul verbal de receptie ;
- dupa citeva saptamani, le am inapoiat si garantia ;
- dupa ce le am inapoiat garantia, am primit factura de la gaze .. 2800 roni .... conforma cu indexul contorului de gaze din procesul verbal de receptie
am incercat s a iau legatura cu fostii chiriasi care acum nu mia raspund la telefoane, mailuri etc ....
care ar fi modalitatea legala prin care as putea sa i fac sa plateasca ?