avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 475 soluții astăzi
Forum Activitate Adam Grecu

Activitate Adam Grecu

BEN46,
Te stiu om serios...
Apoi, fiecare apartament are propriile robinete de separare (baie 1, baie 2, bucatarie, etc). Deci, ce zici dumneata, nu-mi prea vine a crede.
Totusi, in practica mea am intalnit o situatie cand de pe un gheu comun, se alimentau doau coloane de apartamente, insa fiecare apartament are propriu/propriile robinete de separare.
La dvs. o fi altfel? Traim in RO si asta ne ocupa tot timpul - vorba lui MB...
hob are dreptate !
Cateodata, nici nu este necesar vreun accept/acord al proprietarilor (doar in caz de urgenta, sa ne intelegem).
Acum, la dvs. acordul se poate lua in AG a proprietarilor sau daca sunteti intre AG, com. ex. intocmeste un tabel cu proprietarii blocului, privind constituirea unui fond de reparatii pentru lucrari de reparatii terasa si schimbat tevi...
Acord DA, dezacord NU, semnatura. Cu 2/3 dintre proprietari care sunt de acord cu efectuarea reparatiilor, se incepe colectarea sumelor pe lista de plata.
Atentie - sa aveti oferte de pret pentru lucrarile resopective.
Cand aveti mai mult de 75% din suma, puteti da drumul la lucrari, urmand sa colectati si diferenta, poate pana la terminarea lucrarilor sau poate mai tarziu, daca negociati plata in rate (mai greu, se stie !)
Pentru vecinii indolenti, exista justitie, nu stati pe ganduri.
Succes!
Da. Legea zice ca niciun proprietar nu este exceptat de la cheltuielile comune chiar daca acesta a renuntat la acea instalatie.
Asadar, daca maine-poimane se fac lucrari la subsol (pe incalzire), asociatia o sa va repartizeze costuri cu reparatia respectiva. daca vreti va pot indica articolul din Legea nr. 196 / 2018.
Banuiesc ca nu toti vecinii va sunt ostili...
Adresati-va in scris la sediul as. prop., depuneti copii dupa documentle de proprietate, aratati-le acordul privind cheltuielile cu energia electrica si ce-o mai fi pe-acolo (eventual incheiati o conventie de plata cu as. prop.)
Functie de raspuns, puteti sa va adresati Serv. as. prop. din primarie sau instantei.
Renuntati la faza cu radioul, sa nu-i starniti mai tare.
Răspuns la discuția Legea 61/1991
Ca de obicei, se face exces de zel.
Cand se practica alte "jocuri sportive" - si zic, doar forbal, baschet, se stie, vocabularul si strigaturile sunt ca la nunta...
Acum, nu prea stiu, daca la badminton se striga sau se face zgomot. Din cate stiu eu, nu, dar daca a venit "organul local" cu carnetelul, asta este....
Trebuie discutat la asociatie, dar nu cred ca o sa aveti mari sorti de izbanda, adica daca ati juca sah, table, carti - ati avea voie ? In fond, "terenul special amenajat" face parte din partea comuna a proprietarilor sau apartine de Consiliul Local?
Acum, ca vine vare, la ora 22 se poate face sport destul de lejer, mai ales daca aveti si lumina artificiala, de temperatura exterioara, ce sa mai zic?
Mai trebuie lamuriti unii oameni (cei responsabili/cei cu functii in domeniu).
Sport am mai facut si eu, acum, mai mult dau cu privitul la TV, mai un radioamatorism...
Succes!
S-a mai discutat pe aceasta tema, incercati aici, poate va ajuta. Sunt mai multe raspunsuri - dar nu sunt de acord cu opinia celor din conducerea as. prop. ca nu stiu desp[re ce este vorba... Ei trebuie sa stie si legislatia si daca nu inteleg cum procedeaza firma, sa mearga sa intrebe si sa inteleaga foarte bine, pentru a va lamuri pe dvs. proprietarii.
www.avocatnet.ro/forum/discu...
Asadar, dvs. trebuie sa va adresati conducerii as. prop. Daca acestia nu reusesc sa va lamureasca sa convoace pe cei de la firma si sa arate cum fac dansii repartizarea costurilor cu incalzirea locuintelor si a spatiilor comune.
Succes!
Incercati o consultatie la un cabinet de avocatura!
Eu stiam ca Navodariul este un oras respectabil, nu un sat fara caini...
Pai ce sa faceti? Chemati la ordine administratorul, i-as cere 10.000- 20.000 de euroi pentru fapta sa (asta ca sa nu merg in instanta, unde adminul poate sa-si piarda licenta si chiar si mai multe). As mai face o evaluare a pierderilor de prin casa, la utilitati si m-as mai uita si prin documentele intocmite cu adminul. Poate l-ati imputernicit sa va imbogateasca si ati uitat...
Si cate se mai pot face! Discutati si cu un avocat si lasati casa pe maini mai bune.
Succes!
Multa "lume" doreste altceva, respectiv divizarea...
Ca sa impacati pe toata lumea, de preferat, in opinia mea , ar fi sa ramaneti asa cum sunteti acum, fiecare bloc cu asociatia sa, da administrati de acelasi administrator, eventual in acelasi sediu.
Ce avantaje o sa aveti:
- fiecare asociatie are propria gestiune/situatie financiar-contabila;
- va cunoasteti vecinii mult mai bine;
- aveti propriile bransamente si nu depindeti de altii;
- din conducerea as. prop. fac parte doar membri ai as. prop. din blocul dvs.;
- bransamentele la utilitati deservesc doar blocul dvs.;
- partile comune apartin doar proprietarilor din blocul dvs.;
Puteti avea cenzor si personal de curatenie comun (platiti de fiecare asociatie), in rest, fiecare cu "mama" lui.
Toate aceste chestiuni le discutati in viitoarea AG.
1 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
Nici eu nu am inteles, desi ma ocup de as. prop. de peste 30 de ani....
Explicati ce s-a intamplat.