avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 852 soluții astăzi
Forum Activitate AndreeaGAC

Activitate AndreeaGAC

Buna ziua.
Sunt student in anul 1 de master la universitatea dunarea de jos din Galati.
In semestrul 1 nu am fost la facultate deloc, deoarece m-am mutat in alt oras si nu lucrez inca. Pana acum, in cei 4 ani am fost mai mereu si am primit bursa cum am primit si pe semestrul 1. Acum nu stiu dac mai pot aplica pentru ca nu am fost deloc la ore. Pe site, in criteriile de acordare a burselor, scrie ca bursele sociale se acorda studentilor care indeplinesc conditiile de promovabilitate conform legii. Care sunt acele conditii de promovabilitate conform legii?

Buna ziua. Viitorul meu sot conduce o masina care este pe numele tatalui sau, dar in care noi am investit bani. Precizez ca avem chitante la asigurari si toate piesele schimbate. Se poate sa devina a lui oficial daca tatal sau nu vrea sa o puna pe numele lui?
Buna ziua! Eu sunt studenta in anul 3, parintii mei sunt divortati de cand aveam 1 an, iar de la 18 ani eu nu am mai primit din partea tatalui pensia alimentara stabilita prin hotarare judecatoreasca. Ce demersuri trebuiesc facute pentru a primi banii din urma si sa primesc in continuare? Mentionez faptul ca el intre timp s-a pensionat si are posibilitatea de a o plati, dar refuza. Multumesc anticipat!
Am 20 de ani, iar părinții mei sunt divorțați de când eram eu mică. Custodia a rămas la mama, dar ea m-a părăsit, iar eu am nevoie de declarația ei pe peopria răspundere că nu are venit pentru bursa la facultate. Cum aș putea sa o fac să decadă din drepturile părintești sau ce aș putea face ca să depind strict de mine? Mulțumesc anticipat!
Discuție Somaj...