avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 443 soluții astăzi
Forum Activitate TOTAL FISCAL SOLUTIONS

Activitate TOTAL FISCAL SOLUTIONS

Răspuns la discuția Calcul termen 45 zile
Calculul celor 45 de zile incepe din urmatoarea zi incheierii documentului. Daca a 45-a zi pica intr-o zi nelucratoare, atunci trebuie sa mergeti in urmatoarea zi lucratoare. Dar pentru a preintampina unele neajunsuri care deriva dintr-o interpretare sau alta, de ce nu mergeti in penultima zi din perioada, respectiv trebuia sa mergeti astazi, 03.08.2018. Oricum, ziua de 6 este in termen.
Răspuns la discuția Fără autorizatie
Din punct de vedere friscal, activitatea pe care o prestati, in felul in care o prestati, constituie infracțiune prevăzuta de Legea nr. 241/2005 pentru prevenirea și combaterea evaziunii fiscale, cu modificările ulterioare - art. 9:

"(1) Constituie infracţiuni de evaziune fiscală şi se pedepsesc cu închisoare de la 2 ani la 8 ani şi interzicerea unor drepturi următoarele fapte săvârşite în scopul sustragerii de la îndeplinirea obligaţiilor fiscale:
...
b) omisiunea, în tot sau în parte, a evidenţierii, în actele contabile ori în alte documente legale, a operaţiunilor comerciale efectuate sau a veniturilor realizate;"
Daca atelierul mecanic este organizat ca forma de organizare persoana fizica autorizata, inregistrat in baza legii, nu este obligatorie intocmirea unui contract individual de munca a celui care detine acest atelier.
Solicitati, mai intai, administratorului judiciar dovada efectuarii platilor drepturilor salariale. Solicitarea se va face oficial, cu document inregistrat la registratura societatii. Asteptati termenul legal de raspuns. Nu uitati sa aveti la dvs 2 exemplare de adresa, pe exemplarul dvs sa va treaca nr. de inregistrare a solicitarii. Puteti sa transmiteti solicitarea si prin posta, cu confirmare de primire.

Daca nu primiti raspuns, faceti sesizare la ITM. Nu lasati timpul sa treaca, riscati ca drepturile dvs salariale, daca nu au fost platite, sa intre in perioada de prescriptie (3 ani). Daca nici de acolo nu aveti raspuns favorabil, apelati la instanta de judecata.
Răspuns la discuția Sanctiuni functionari publici
La finalul perioadei de cercetare disciplinara, comisia de disciplina este obligata sa redacteze un proces verbal de constatare a abaterilor savarsite de catre angajati. Acest proces verbal trebuie comunicat inclusiv celor care au fost cercetati.
Ca sa fiti linistiti ca nu se emite aces proces verbal si veti fi in imposibilitatea de a contesta decizia, transmiteti periodic solicitare, prin posta cu confirmare de primire, sa va comunice rezultatele cercetarii disciplinare.
Intr-adevar, statele de plata se arhiveaza 50 de ani. Pentru restul v-a raspuns dl. avocat.
Daca va referiti la Start-Up Nation, codul CAEN 7311 - activitati ale agentiilor publicitare se incadreaza la industrii creative. Toate echipamentele pe care trebuie sa le achizitionati pentru desfasurarea activitatii de baza, trebuie sa sa incadreze in grupele de clasificare ale mijloacelor fixe 2.1, 2.2 si 2.3.6, daca se poate in procent de 50%, pentru a acumula punctajul maxim pentru acest tip de activitate. Totul depinde de consultantul pe care-l angajati sa va scrie planul de afaceri astfel incat echipamentele achizitionate sa fie introduse in povestea serviciilor prestate de dvs, sa aiba legatura intre ele, eventual sa fie prezentate intr-un flux de productie a unei campanii de publicitate, de exemplu.
Răspuns la discuția Sanctiuni functionari publici
Nu sunt specialist in acest domeniu, dar va aduc spre cunostinta o speta care a fost pe rolul unei instante de judecata, in care era reclamata o institutie publica si in care eu am fost numit expert contabil. Reclamanta era un medic de prestigiu, care era in conflict cu managerul spitalului. Ce a facut managerul? A mutat-o la o alta sectie, pe perioada cercetarii disciplinare, apoi in cardasie cu Consiliul Local, a restrans numarul de paturi in sectia respectiva si a disponibilizat medicul.
Ceea ce a facut seful dvs, ma duce cu gandul la o miscare de acelasi gen sau asteapta sa va dati singuri demisia. Cred ca ar trebui sa contestati in contencios administrativ masurile dispuse impotriva dvs, nu inainte de a consulta si un avocat.
Răspuns la discuția Documente ONG dupa infiintare
Ceea ce v-a expus anterior dl. Neagu, tine de organizarea primara a activitatii ong-ului. Avand la baza documentele/rapoartele intocmite, registrele obligatorii ale unei entitati sunt Registrul-Jurnal, Rewgistrul-Inventar si Cartea mare sah. Datele inscrise in Registrul jurnal trebuie sa corespunda cu cele inscrise in balanta de verificare a entitatilor patrimoniale.

Este foarte important sa luati legatura cu un contabil/economist sa va tina partea de activitate financiara, deoarece este vitala pentru ong. In perspectiva, daca doriti sa obtineti finantari si nu naveti aceste documente puse la punct, puteti risca sa pierdeti aceste finantari pentru ca nu puteti demonstra sustenabilitatea activitatilor desfasurate
Răspuns la discuția Absolvenții
Angajatorii care încadrează în muncă, pe durată nedeterminată, absolvenţi ai unor instituţii de învăţământ primesc lunar, pe o perioadă de 12 luni, pentru fiecare absolvent încadrat, o sumă în cuantum de 2.250 lei.
Angajatorii care încadrează în muncă pe durată nedeterminată absolvenţi din rândul persoanelor cu handicap primesc lunar, pentru fiecare absolvent, suma prevăzută la alin. (1) pe o perioadă de 18 luni.

Angajatorii care încadrează absolvenţi si beneficiaza de subventia de 2250 lei/luna sunt obligaţi să menţină raporturile de muncă sau de serviciu ale acestora cel putin 18 luni de la data incheierii.