Referitor la Hot.Guv. 1225/2011 prin care creste salariul minim brut pe ţară la 700 lei, am o nedumerire şi anume:La art.2 se spune "Pentru personalul din sectorul bugetar, nivelul salariului de baza, potrivit incadrarii, nu poate fi inferior nivelului salariului de baza minim brut pe tara garantat in plata ". La data de 01.01.2011 salariu de bază minim era de 670 lei iar o persoană angajată ca asistent maternal avea salariul de incadrare de 600 lei ( neavând spor de vechime salariul de bază a fost tot 600 lei), corect nu era 670 lei?.
Anul acesta incadrarea rămâne tot 600 lei iar salariul de bază minim brut va fi de 700 lei. Este corect?
Cu mulţumiri!
Lucrez într-o instituţie publică ( asistenţă socială) din anul 1994 în cadrul serviciului contabilitate, absolventă de liceu economic , ca şi contabil. În anul 2007 am absolvit facultatea de contabilitate, fiind salarizată ca inspector I (contractual) cu un salar de 1168 lei. În anul 2009 mi s-a transformat postul de contractual în funcţie publică ,ca inspector asistent cu un salar de 866 lei. Mă întreb dacă este normal să mi se diminueze incadrarea, având în vedere că din anul 1994 până în prezent lucrez în cadrul aceluiaşi serviciu, având studii de specialitate economice atât pentru funcţia contractuală cât şi pentru cea publică, pentru că eu nu am găsit în nici o lege ca după absolvirea de studii superioare să se reducă incadrarea, chiar şi prin transformarea postului.
Am si eu am nevoie de OMF 3454, va rog mult, la e-mail egrindeanu@yahoo.com.
Am auzit că a apărut o lege care modifică sporul c.f.p.p . de la 25% la 1%. Să fie adevarat? Dacă mă poate ajuta cineva cu această informatie?
Bună ziua. Vin la dvs.cu o întrebare. Am fost angajată la o societate, cu contract de muncă şi nu mi s-a întocmit carnetul de muncă pe motiv de lipsa imprimat. Mi s-a eliberat o adeverinţă din care rezultă perioada lucrată, iar la noul loc de muncă unde mi s-a întocmit carnetul de muncă şi unde am prezentat şi adeverinţa doveditoare a vechimii în muncă, mi s-a comunicat că aceste date nu vor fi trecute în carnetul de muncă până la pensie. Mă întreb dacă a apărut ceva legislaţie în acest sens sau unitatea unde sunt angajată acum trebuie să-mi completeze carnetul de muncă şi cu perioada lucrată înaintea întocmirii carnetului de muncă?
Mulţumesc !
Scuze! Nu am fost suficient de explicita.Până acum am fost salarizată conf OU 10/2007 ca inspector I ( personal contractual)având vechime în muncă şi specialitate de 28 de ani. Pentru a trece în funcţie publică de inspector se pare că salarul este mult mai mic, respectiv 869 lei, iar atunci cand am solicitat un raspuns de la resurse umane, mi s-a comunicat că,pentru că am absolvit facultatea în 2007, acesta este salarul pe care il voi avea.De aceea întreb dacă munca prestată în specialitate având studii medii nu se ia în considerare, eu am citit atât OG 10/2007 cât şi Legea 188/1999 şi nu am gasit nici un articol care să lege momentul absolvirii de momentul încadrării pe funcţii de nivel superior,.Referitor la sporul de vechime nu se pune problema, doar încadrarea este nelemurire
Vă rog să mă ajutaţi în elucidarea unei situaţii neplăcute pentru mine şi încă 8 colegi(economişti). Lucrăm în cadrul unei Direcţii Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului de la 1.10.2008, prin preluarea personalului de la centrele de plasament din judeţ, care din 01.10.2005 ( când am fost trecuţi în subordinea Consiliului Judeţean, având personalitate juridică distinctă) şi până acum am avut statut de personal contractual, cu salarii conf. OUG nr 10/2007. Eu personal, lucrez în cadrul serviciului contabilitate din 1994, iar in anul 2007 am absolvit facultatea de profil .În perioada 2001-2003 şi apoi în 2005(10 luni) am fost funcţionar public, pentru perioadele de intrerupere nu avem nici o vină, aşa au dorit cei din conducere. Acum am fost chemaţi la Resurse Umane şi ni s-a comunicat că vom fi trecuţi la funcţii publice, comunicânduni-se şi salariile pe care le vom avea. ªi de aici începe nelămurirea noastră. Eu personal, am avut încadrarea, ca persoanal contractual de 1107 lei şi acum mi s-*a comunicat că o sa am salarul de 869 lei,având în vedere ca am absolvit facultatea în 2007. Mă întreb dacă vechimea în muncă efectuată având studii medii nu înseamnă nimic, în condiţiile în care am lucrat în aceiaşi specialitate şi dacă este legală această situaţie, iar dacă nu cui sa ne adresăm? Cu mulţumiri !
Am fost angajat intr-o unitate bugetară şi mi s-a redus postul ( am cumulat pensia cu salarul). Am primit preaviz de 15 zile dar nu mai vreau sa merg la serviciu până la terminarea perioadei de preaviz. Am facut cerere de renunţare la preaviz, nu ştiu dacă este legal?
O persoana angajata pe durata determinata, pana la 14.06.2008, a nascut in 15.05.2008. I s-a platit concediul de maternitate pana in 14.06.2008, dupa care i s-a comunicat ca nu i se mai plateste CM si ca i se desface contractul de munca. Cred ca este un abuz,stiu ca, CM se suporta din asigurari.
Lucrez intr-o unitate bugetară si directorul meu încheie contract civil de prestari servicii cu o persoana fizică de 2 ani . Mă întreb dacă nu este o limită ptr aceste contracte? poate mă ajută cineva cu un răspuns.