avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 897 soluții astăzi
Forum Activitate gheorghiu.a

Activitate gheorghiu.a

Răspuns la discuția Radiere firma
Cererea de lichidare se depune in ultima etapa la registrul comertului impreuna cu urmatoarele acte:
- bilantul de lichidare
- certificatul de inmatriculare in original
- certificatele constatatoare in original
- certificatul de atestare fiscala
Acest certificat trebuie sa ateste ca nu aveti datorii la bugetul de stat. Se elibereaza in 5 zile de la depunerea cererii si este valabil 30 de zile
Din cate ati enuntat dumneavoastra, depunerea documentatiei incomplete la registrul comertului constituie motiv de amanare a solutionarii dosarului si mai trebuie sa aveti in vedere ca fara acel certificat nu puteti radia firma
Răspuns la discuția Intrebare apostila
Sunt sigura ca pe site-ul ambasadei SUA in Bucuresti gasiti toate informatiile necesare. Numai cei de la ambasada sunt in masura sa va dea informatiile necesare si sa va raspunda la intrebarile dumneavoastra
Răspuns la discuția puiut de societatea
Legea nr.31/1990 privind societatile comerciale vorbeste despre societati comerciale, sucursale, filiale, sedii secundare, nu gasiti nicaieri termenul de puiut. Fiecare dintre acestea au trasaturi specifice. De asemenea gasiti in actul constitutiv al societatii existente ce poate si ce nu poate sa faca societatea
Răspuns la discuția modificare act constitutiv
declaratia model 1 este necesara atunci cand nu se desfasoara nici o activitate la sediul sau in afara sediului/ a sediilor secundare
declaratia model 2 necesara atunci cand vreti sa autorizati activitati care se cor desfasura la sediul social, in afara sediului sau a sediilor secundare;
declaratia model 3 necesara atunci cand modificati o declaratie data anterior

Exemplu: aveti un certificat constatator pentru sediu social cu anumite activitati. Atunci cand ati completat obiectul de activitate cu activitati noi, pe care ulterior le veti desfasura la sediu, veti completa declaratia model 3 cu activitatile noi si cele vechi si veti atasa la dosar si certificatul constatator pe care il doriti sa-l schimbati. In schimb veti primi unul nou cu noile modificari

Din cate stiu nu aveti nevoie de timbre judiciare, iar certificatul de inmatriculare va fi schimbat doar in cazul in care schimbati activitatea principala
Răspuns la discuția modificare act constitutiv
1. hotararea asociatilor privind modificarea obiectului de activitate
2. act constitutiv actualizat
3. cerere de inregistrare
4. declaratie daca se doreste si autorizarea activitatilor noi introduse
Pentru inscrierea in registrul operatorilor intracomunitari aveti nevoie doar de cazierul judiciar eliberat de autoritatea competenta din Romania ale tuturor asociatilor (pct.2 cap.II din procedura de inscriere in registrul operatorilor intracomunitari publicata in monitorul oficial nr. 429 din 25.06.2010)
Art.6 din Legea nr. 290/2004 privind cazierul judiciar prevede la alin.1: "La Inspectoratul General al Politiei Romane se organizeaza si functioneaza cazierul judiciar central in care se tine evidenta persoanelor fizice nascute in afara Romaniei si a persoanelor juridice straine..."
De asemenea pe site-ul inspectoratului general de politie sunt detalii cu privire la actele necesare taxele ce trebuiesc platite si orarul de functionare pentru eliberarea cazierului judiciar
Răspuns la discuția Dizolvare firma-impozit forfetar
In primul rand societatea comerciala are obligatia de a-si indeplini toate obligatiile din punct de vedere fiscal, chiar daca desfasoara sau nu desfasoara vreo activitate. Astfel trebuia sa depuneti toate declaratiile necesare la administratia finantelor publice cu 0 si situatiile financiare anuale.
Nedepunerea situatiilor financiare anuale la registrul comertului in termenul prevazut de lege constituie motiv de dizolvare judiciara conform art. 237 alin.1 lit.b din Legea nr.31/1990. Deci ONRC are dreptul conferit de lege sa ceara dizolvarea societatii dumneavoastre pentru ca nu ati depus situatia financiara.
Conform ordonantei ce urgenta ce reglementeaza impozitul minim sunt exceptate de la plata impozitului minim societatile care si-au suspendat activitatea.
Astfel eu va sfatuiesc sa depuneti situatiile financiare la registrul comertului din 2007 si pana acum, sa depuneti declaratii la finantele publice si sa platiti impozitul minim, sa faceti dovada la tribunal ca v-ati indeplinit obligatiile fiscale si financiare si apoi sa dizolvati si lichidati firma voluntar.
Buna ziua!
Imi puteti spune daca pot fi membri fondatori ai unei asociatii non-guvernamentale 2 persoane fizice si o comuna? Daca stiti imi puteti da si un articol de lege prin care fie se interzice acest lucru sau prevede acest lucru
Răspuns la discuția proceduri speciale
medierea - modalitate de solutionare a conflictelor pe cale amiabila
Legea nr. 192/2006 privind medierea si organizarea profesiei de mediator - pentru mai multe detalii
Răspuns la discuția firma dizolvata
Din ce ati postat dumneavoastra eu am inteles asa:
- in 2007 dumneavoastra ati luat decizia de a dizolva si lichida firma, conform art. art 235 din Legea nr. 31/1990 privind societatile comerciale;
- in decursul acestui an 2007 s-a efectuat doar 2 din cele 3 etape:
1. mentionarea si inregistrarea deciziei de dizolvare si lichidare
2. dizolvarea societatii dupa trecerea celor 30 de zile de la publicarea in Monitorul Oficial
- etapa a 3 - a respectiv radierea nu a avut loc in anul 2007 ci doar in 2010.
Potrivit legislatiei in vigoare firma plateste impozite si taxe si depune toate declaratiile necesare pana la momentul pronuntarii radierii, lucru ce nu s-a intamplat inca. Chiar daca s-a dizolvat in 2007, firma a existat din punct de vedere juridic pana in 2010. Asadar trebuia sa depuneti toate declaratiile la timp, iar din mai 2009 trebuia sa platiti impozitul minim.

In cea de-a treia etapa trebuie sa depuneti:
1.certificatul de inregistrare in original
2.certificatele constatatoare in original
3. bilantul de lichidare
4. certificatul de atestare fiscala prin care se dovedeste ca nu aveti datorii la bugetul de stat
In 7 zile de la depunerea actelor impreuna cu cererea de radiere la Registrul Comertului vi se va da un certificat de radiere si rezolutia de radiere. Doar din acel moment firma nu mai exista si nu veti mai plati nimic