avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 679 soluții astăzi
Forum Activitate simona_palade

Activitate simona_palade

Care este legea care reglementeaza sporurile de conducere in unitatile de invatamant preuniversitar? Eu sunt profesor pt inv. primar, nu sunt degrevata de ore si de curand am devenit director adjunct. Am inteles ca-mi va fi ridicat sporul de dirigentie,iar la salariu mi se va adauga un spor de conducere,care nu stiu ce presupune.
Multumesc!!!
Speta: X se indreapta spre scoala, eleva in clasa a 9 -a. In graba ,uita sa-si ia abonamentul de autobuz si bineinteles legea lui Murphy ... vine controlul. Explica situatia, insa cum la noi la romani credibilitatea este mereu pusa la-ndoiala, primeste amenda.
Cum se poate anula amenda mai ales ca fata are un abonament perfect valabil?
Dati-mi niste argumente juridice, niste texte de lege ( daca exista asa ceva :) )
Va multumesc!
De ce m-au incadrat profesor de abia acum, din moment ce ordinul este din 2010? Eu am absolvit Facultatea de psiholgie si stiintele educatiei in 2005 si am fost incadrata institutor 2. Apoi in 2006, absolvind Dreptul ... m-au incadrat institutor 1. Si de abia acum 2011, septembrie, profesor!
Si eu sunt absolventa de Lic.Pedagogic, cu Fac. de pedagogie si stiintele educatiei (3 ani) + Fac de drept (4 ani). Din septembrie am fost recunoscuta ca profesor in invatamantul primar, dar nu pentru ca am absolvit facultatea de 3 ani, ci s-a luat in considerare Fac. de drept. Deci, dvs. nu puteti fi incadrata ca profesor, indiferent de gradele pe care le aveti, atata timp cat ati terminat studii superioare de scurta durata. Poate daca faceti master .. dar nu-s sigura! Momentan ramaneti incadrata instituor II .
Am deschis o intreprindere individuala, mai exact un after school si am angajat o fata cu CIM.