Buna ziua!
Daca vreau sa modific obiectul principal de activitate si sa mai adaug si alte coduri caen, va trebui ca pe declaratia model sa trec toate codurile caen din actul constitutiv? Exista posibilitatea sa am nevoie... Nu se stie. In tipizat sunt doar 4 pozitii. Nu ar incapea toate. Pot sa le trec intr-o anexa? Sau? Nu prea stiu. Si din motive financiare nu pot apela la un avocat. Va rog sa ma indrumati! Multumesc anticipat! :(
Buna ziua!
Facturarea chiriei se face fara tva. Veniturile din chirii sunt scutite de TVA. Din contra, daca doriti sa facturati cu TVA trebuie sa depuneti o notificare catre ANAF prin care precizati ca veti factura cu tva pentru inchirierea imobilului (adresa ) catre beneficiarul (denumirea beneficiarului) si numarul si data contractului de inchiriere. Exista formular tipizat. Cautati pe google.
De ce nu? Doar se efectueaza incasari. Nu ramane rest pe care nu-l puteti da clientului ? Ceva de genul 0.03 lei sau 0.01 lei? Cum justificati aceste sume?
Da! Sunteti obligat sa aveti registrul cu declararea banilor angajatilor la inceperea programului si trebuie sa notificati la ANAF despre infiintarea acestui registru.
In plus, trebuie sa aveti pozitie distincta "bacsis" la casa de marcat (pentru cazul in care primiti totusi bacsis).
Succes!
Buna ziua!
Da! Aveti dreptate! Pana in 2015 asa se proceda, semna administratorul si dadea o declaratie pe propria raspundere ca datele sunt corecte...
Dar, din 2015 am inteles ca poate intocmi si semna bilantul doar o persoana angajata sa se ocupe cu contabilitatea societatii. De aici am pornit cu intrebarile de mai sus. Ce parere aveti?
Multumesc!
Buna seara!
Se aplica reglementarile pentru fiecare punct de lucru in parte. Aveti 7 puncte, fiecare dintre acestea va respecta plafoanele. Adica, nu centralizat!
Succes!
1. O societate care este suspendata temporar la Reg. Com. si care trebuie sa depuna bilant, nu are voie sa angajeze, nu are voie sa inregistreze facturi, cheltuieli, etc...
Cine semneza bilantul unei astfel de societati daca NU este "persoana angajata" a acesteia?
2. Pentru societatile active dar care nu au activitate si depun declaratiile pe "o" se pot face pentru intocmirea si semnarea bilantului, angajari pe perioada determinata? Stiu eu, doua sau trei zile? Pentru ca majoritatea celor aflati in aceasta situatie isi depun singuri declaratiile.
Va multumesc anticipat pentru raspunsuri!