#-oStimati colegi, cu og 63 nu se mai intelege nimic, din ultima radiograma depabdep rezulta: ... s-au facut unele precizari referitoare la: ,, dimensionarea numarului de posturi pentru serviciile publice comunitae de evidenta a persoanelor , aplicarea metodei de determinare a numarului de posturi separat pe cele doua compartimente: stare civila şi evidenta persoanelor"
stie cineva ceva de vreo alta radiograma cre sa fi sustinut cit de cit numarul de posturi separat pe cele doua compartimente? Întreb asta pentru ca nr posturilor s-au stabilit pe serviciu fara a se mentiona cite pe evip cite pe st civ.#-o
Imi pare rau ca trebuie sa va spun dar va inselati amarnic.E dureros si revoltator in acelasi timp sa stii ca pe umerii tai atarna responsabilitati mari si volum de lucru de nu sti de ce sa te apuci.La inceput si noi am facut aceeasi interpretare ca si dvs.Dar daca cititi radiogramele de la DEPABD veti vedea ca se face o distinctie clara si anume doar posturile comunicate de prefectura sunt cele de la SPCLEPuri.Si uite asa s-au dat peste cap toate serviciile.Mai mult decat atat va intreb eu daca era ceva in neregula atunci de ce au aprobat organigramele atat ANFPul cat si DEPABDul ? Sau de ce au aprobat cei de DEPABD fara sa se uite macar la cat personal au in cadrul serviciilor de evidenta?Deci e clar ca totul e politic.Noi am sunat mereu la Directie pentru ca la un moment dat sa fim dojeniti ca de ce insistam atat .In loc sa ne sprijine ca nu avem personal ne-am ales cu observatii.Luati-va gandul ca nu aveti nici-o scapare legala.Singura posibilitate ar fii aceea de a delega unor colegi si o serie de activitati de evidenta sau de stare civila in fisa postului 45%,si sa ramana tot in serviciile de evidenta.Dar numai cu acordul primarului.Serviciile si noi toti de altfel suntem oricum dati peste cap de evenimente ,dar cui ii pasa?Asta e!
va anunt, cu satisfactia unei reusite dupa o lunga campanie de lamurire, ca s-a aprobat organigama in forma prezentata de noi, si astfel am salvat de la colaps un serviciu public de interes local, si stiu sigur ca nu suntem singurii.
In acest caz dati-mi voie stimate coleg sa va felicit.Imi pare rau ca noi nu am gasit aceeasi intelegere,drept pentru care eu mi-am pierdut postul,fiind desfiintat,iar 4 dintre colegii mei au fost redistribuiti in alte servicii.Cu alte cuvinte,suntem foarte deprimati.Am ramas 2 pe evidenta si 2 pe stare civila.Eu mi-am luat concediu pentru ca am simtit ca intru in depresie cand am vazut toata munca mea spulberata.Mai mult decat atat degeaba i-am explicat primarului ca aceste posturi se adauga la cele existente dar am vorbit cu peretii.Pacatul lor sa fie ca eu una nu am de gand sa-mi distrug sanatatea cu niste oameni care nici macar nu inteleg importanta acestui serviciu.Totusi ma mir cum de cei de la DEPABDEP Bucuresti au avizat favorabil aceasta organigrama.Ce sa mai zici,ramai fara cuvinte, daca nici macar ei nu au pus piciorul in prag sa-si salveze serviciile.Jalea de acum incepe,sa vedem cine mai lucreaza,pentru ca lucratorii sunt in alte servicii in care nici macar nu e nevoie de ei,sunt chiar fericiti pentru ca acolo nici macar nu au de lucru,iar noi 2+2 ce sa facem la 22.000 de suflete?
22.000 la statistica pentru ca in realitate in baza avem 26.000. Distractie ,nu gluma!Daca asta a urmarit OUG 63/2010 sa imprastie serviciul de evidenta si sa mute lucratorii sa stea in birourile care nu lucreaza cu publicul,ex.contabilitate(unde sunt 5 si 2 posturi vacante adica 7 sau achizitii unde sunt 13 si 2 posturi vacante adica 15),iar nimeni nu a facut nimic pentru noi de teama probabil pentru scaunele lor atunci e clar ca noi nu avem pentru ce sa mai luptam .Inca o data felicitari!