avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 689 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... Dilema MARE - admitere INM 2012
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

Dilema MARE - admitere INM 2012

sunt studenta in anul 3 la fac de drept si doresc sa intru la inm in 2012; problema majora este ca nu stiu de unde sa incep, cu ce materiale, ce autori; momentan am luat cartile postate de inm in bibliografia pt examenul din 2010, dar din ce am tot citit aici la diversi utilizatori care au dat acest examen sincer nu prea stiu ce sa invat; stiu ca intervine si posibilitatea schimbarii anumitor articole dar sunt convinsa ca totusi exista si niste carti "general" valabile!
astept raspuns cat mai curand si sper ca am postat corect aici acest mesaj (este prima data cand folosesc acest forum pt a scrie)
va multumesc!
Cel mai recent răspuns: mmady , utilizator 16:03, 21 Martie 2012
deci sa ne lamurim....esti cel mai bun prieten al buncului meu si de aceea ma ajuta unu si doi da a mai ajutat studenti de ai lui dar nu pe bani ci gratis tocmai din cauza ca stie cat de greu este acum ma mediteaza doar pe mine pentru ca nu ii mai permite timpul si nu e vorba de discriminare aici sau de sanse egale e de noroc ok eu am avut norocul de a avea prieteni de familie care sunt in sistemul juridic de foarte mult timp si stiu ca este foarte greu si imi este de foarte mare ajutor cand am o problema sa ma duc la dansul sa o explice pe indelete si asa o inteleg . va multumesc
Te rog frumos trimite-mi si mie titlurile de Carti dacă nu te deranjează mersi mult!
te rog frumos trimite-mi si mie lista cu carti. multumesc mult
Buna!