Se pare ca nu sunt singurul care vad faptul ca cineva ar trebui sa se implice mai mult si sa verifice constant punerea in aplicare corecta a legilor si normelor impuse chiar de catre ei.
nucu$ a scris:
Sa nu scapam din vedere ca uneori asemenea comportamente/conflicte sunt generate de unii angajati dornici sa se afirme cu asemenea "vitejii", care aduc mult mai multe prejudicii (inclusiv de imagine) decat jenantele avantaje materiale de moment.
Solutia rezilierii nu este una acceptabila in acest caz , simpla retrurnare a primei aferente perioadei pana la expirare, ar fi un cadou pentru cel care a "interpretat" in aceasta maniera conditiile contractuale.
Notificati prin conciliere incalcarea conditiilor contractuale, solicitati plata integrala a daunei si penalitati in caz de refuz, prin actionarea in judecata.
Cat despre CSA, veti primi o informare cu raspunsul asiguratorului, care in cel mai fericit caz va motiva o greseala provocata de un angajat "novice":(
Lipsa de implicare a CSA are motivarea in procentul financiar primit de la asiguratori.