avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 294 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Drept Penal. Infractiunea de seductie
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Drept Penal. Infractiunea de seductie

Buna, buna tuturor....am o mare nelamurie legat de infractiunea de seductie. Sunt studenta la drept, in Iasi, la Cuza. Si unul dintre subiectele de examen a fost: Infractiunea de seductie este posibila in coautorat? Adevarat sau Fals si desigur argumentand. Va rog lamurti-ma. Multumesc! :(:(
Cel mai recent răspuns: ContSters83715 , utilizator 22:24, 22 Februarie 2012
daca nu exista martori la promisiune, daca nu exista martori la actele sexuale ( care de regula se fac in intimitate absoluta....numai o posibila sarcina poate dovedi, cel mult ca a ramas insarcinata ...dar nu si dovada promisiunii.

dar

daca persoana respectiva a sus cu titlu de gluma in public cererea in casatorie, in ce masura se poate dovedi ca a spus-o in gluma ? cine poate stabili intentia cu care a fost spusa?
Este adevarat ca este foarte greu de dovedit, dar nu este imposibil.

Se pot corobora probe si sa se ajunga la o condamnare penala.
Depinde insa in mod vital cum se apara persoana suspecta de savarsirea acestei infractiuni.
Dupa parerea mea daca nu declara aiurea poate scapa deoarece se poate ajunge la o insuficienta probatorie.
Dovada promisiunii se poate face cu martori.

Insa, am aratat anterior ca aceasta infractiune este desueta...
deoarece este neconstitutionala, fiind discriminatorie.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Corupere de minori? amein amein Stimati avocati,as dori sa imi comunicati parerea dumneavoastra in legatura cu urmatoarea situatie: unu baiat de 19 ani e impreuna cu o fata in varsta de 15 ... (vezi toată discuția)