avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 311 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Drept Penal. Infractiunea de seductie
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Drept Penal. Infractiunea de seductie

Buna, buna tuturor....am o mare nelamurie legat de infractiunea de seductie. Sunt studenta la drept, in Iasi, la Cuza. Si unul dintre subiectele de examen a fost: Infractiunea de seductie este posibila in coautorat? Adevarat sau Fals si desigur argumentand. Va rog lamurti-ma. Multumesc! :(:(
Cel mai recent răspuns: ContSters83715 , utilizator 22:24, 22 Februarie 2012
olimpia_ilie a scris:

Violul presupune un act sexual de orice natura (imbinarea sexelor, anal sau bucal)
Ati citit cumva propozitia pana la capat?
Sexul anal sau bucal (oral), nu presupune in niciun fel imbinarea sexelor. Din ultimele informatii, zona bucala sau anala nu reprezinta un sex, anatomic vorbind, de aceea nu m-am limitat la a enunta doar imbinarea sexelor.
Imbinarea sexelor, inseamna raport sexual, raportul sexual face parte din sfera mai larga a actelor sexuale. Actele sexuale sunt: raportul sexual, actul anal sau oral cat si masturbarea.
Citi mai cu atentie!!!

Sexul oral nu intra la categoria acte nefiresti.

Stimata doamna,

Fiecare interventie pe care am facut-o pana acum a fost cu respectarea opiniei celorlalti si cu studierea atenta (pana la capat) a discutiilor. Va asigur ca ati beneficiat de acelasi tratament.
Aveti foarte mare dreptate in ceea ce ziceti doar ca ati prezentat informatii incomplete iar eu nu am facut decat sa completez spatiile libere.

Voi lasa deoparte exemplele de acte sexuale care depasesc limitele expuse de olimpia (pot completa, daca mi-o cereti) si, trecand la Mary, cred ca sariti de la o prevedere la alta si introduceti in discutie termeni sau notiuni (ca penetrare) care nu se gasesc in lege.