avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 350 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Drept Penal. Infractiunea de seductie
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Drept Penal. Infractiunea de seductie

Buna, buna tuturor....am o mare nelamurie legat de infractiunea de seductie. Sunt studenta la drept, in Iasi, la Cuza. Si unul dintre subiectele de examen a fost: Infractiunea de seductie este posibila in coautorat? Adevarat sau Fals si desigur argumentand. Va rog lamurti-ma. Multumesc! :(:(
Cel mai recent răspuns: ContSters83715 , utilizator 22:24, 22 Februarie 2012
Sunt de acord si eu ca este o reglementare desueta, pt acum e foarte greu de dovedit infractiunea, dar pe vremuri promisiunile de casatorie se faceau de obicei in scris, prin scrisori intre indragostiti ceea ce e mai usor de dovedit.
Revin totusi la intrebarea initiala, la posibilitatea coautoratului ; in practica si in doctrina au fost "caracterizate "anumite tipuri de infractiuni ca fiind infractiuni cu autor unic , pt ca ar corespunde mai bine realitatii practice. In teorie putem sa ne imaginam ca seductia ar putea fi savarsita si sub forma coautoratului ( e destul de frecventa situatia in care 2 gemeni merg pe rand la intalnire cu aceasi fata, unul in locul celuilalt.....asa ca si in cazul seductiei am putea accepta ca o pereche de gemeni identici au savarsit pe rand acte repetate specifice elementului material al infractinuii - promisiuni de casatorie, creand o confuzie sarmanei fete asupra identitatii lor). :)
Mary Janr a scris:

Nu ne explicati si cum stabilim diferenta dintre viol si acte de perversiune sexuale? Adica ce este viol si ce este perversiune sexuala. Unii dintre noi au examenul abia maine :D

Draga Mary, daca ai maine examen, ar fi trebuit sa fi citit pana acum articolele in cauza ale Codului penal.