avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1090 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Drept Penal. Infractiunea de seductie
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Drept Penal. Infractiunea de seductie

Buna, buna tuturor....am o mare nelamurie legat de infractiunea de seductie. Sunt studenta la drept, in Iasi, la Cuza. Si unul dintre subiectele de examen a fost: Infractiunea de seductie este posibila in coautorat? Adevarat sau Fals si desigur argumentand. Va rog lamurti-ma. Multumesc! :(:(
Cel mai recent răspuns: ContSters83715 , utilizator 22:24, 22 Februarie 2012
iar ca sa ne intoarcem la subiectul forumului, eu cunosc foarte bine pe cineva care avea ca metoda favorita "de convingere' tocmai prezentarea mamei: mama, ti-o prezint pe viitoarea mea sotie" blabla...

evident ca erau doar vorbe, totusi.... se poate pune problema in acest caz despre "coautorat"?

Aceasta este cel mai evident "act" retinut de jurisprudenta prin care se poate savarsi infractiunea, mai bine spus, prin care se poate demonstra ca faptuitorul a sedus minora.
Dar de ce sa se puna problema in acest caz de coautorat. Cine este coautorul?
Mama in niciun caz nu poate fi.

asa ca si in cazul seductiei am putea accepta ca o pereche de gemeni identici au savarsit pe rand acte repetate specifice elementului material al infractinuii - promisiuni de casatorie, creand o confuzie sarmanei fete asupra identitatii lor).

Fiecare geaman ar fi autor al infractiunii de seductie. Daca fata este indusa in eroare inseamna ca nu face diferenta dintre cei doi si accepta pe rand propunerea fiecaruia crezand ca este unul singur.

O problema interesanta, ar fi: ce s-ar intampla daca al doilea geaman identic ar intretine relatii sexuale cu fata fara sa ii fi propus o casatorie profitand ca fratele facuse deja asta. Bineinteles discutia ramane la nivel teoretic.
Ultima modificare: Miercuri, 8 Februarie 2012
ContSters178374, utilizator