avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 817 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Drept Penal. Infractiunea de seductie
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Drept Penal. Infractiunea de seductie

Buna, buna tuturor....am o mare nelamurie legat de infractiunea de seductie. Sunt studenta la drept, in Iasi, la Cuza. Si unul dintre subiectele de examen a fost: Infractiunea de seductie este posibila in coautorat? Adevarat sau Fals si desigur argumentand. Va rog lamurti-ma. Multumesc! :(:(
Cel mai recent răspuns: ContSters83715 , utilizator 22:24, 22 Februarie 2012
Domnule Klesus referirea mea nu va viza pe dvs.
Il viza pe domnul mediator Cibanu Vasile deoarece este greu sa fie jurist daca nu a facut dreptul.Poate sa fie un bun mediator chiar daca este inginer deoarece medierea presupune cumva o intelegere intre parti...
Este adevarat ca nu sunt adeptul medierii si nu cred in ea deoarece este nefunctionala in cazurile mele.
Nu am raspuns deoarece s-a raspuns anterior si nu avea sens sa repet aiurea un raspuns care era clar si motivat.
Daca aveam obiectii va asigur ca le-ati fi aflat si nu le-as fi tinut secrete:love1:

Domnule avocat Laurent, in general am remarcat ca avem puncte de vedere comune cu aceasta singura exceptie.Nu am remarcat alte exceptii.
Insa va pot informa ca domnisoara Olimpia a dat explicatii suficiente.
Adica va pricepeti la drept dar nu mai stiu in ce topicuri am fost de acord anterior, aproape in unanimitate.:love1:

Sunt putin mirat de aceasta situatie...
Ultima modificare: Marți, 21 Februarie 2012
CLAUDIU LASCOSCHI, Avocat
in calitatea de filolog doresc sa mediez conflictul lingvistic de mai sus, care tine de ingineria cuvintelor...........( cu permisiunea dvs !)

Deoarece situatiile de viata sunt mai complexe decat articolele de lege.
Deoarece articolele de lege sunt doar un cadru arid, care ghideaza procesul de intelegere.