@coco2011,
Ati postat o clasificare a repartizarii cheltuielilor care nu este conform legii. De aceea ati fost intrebat respectuos cu formularea:
Nu va suparati, de unde ati scos acest mod de repartizare asa amestecat?
Apoi aruncati vina pe moderatorii acestui site pentru greselile unui administrator de asociatie amestecand din nou lucrurile.
Incercam sa dialogam si sa ne lamurim impreuna atat pe baza legislatiei cat si a experientelor personale.
S-a precizat, nu o data, in acest forum ca atat timp cat proprietarul a anuntat in scris asociatia ca in apartament nu locuieste nimeni, pe lista de plata trebuie sa apara "zero" persoane si nu una, asa cum eronat s-a procedat in cazul prezentat.
Daca a fost o greseala, aceasta se poate corecta in perioada urmatoare, fara a ne duce neaparat la interpretarea ca cineva a incalcat legea.
Daca nu a fost o greseala si s-a procedat asa cu buna stiinta, din necunoasterea legislatiei, trebuie discutat serios daca cel ce a facut-o mai poate fi lasat sa administreze asociatia.
Trecerea unei persoane in plus ca o greseala recunoscuta se mai poate ierta dar aceeasi fapta facuta cu intentie, cu reavointa, nu se mai iarta.
Oricum pentru proprietarul care a fost pus la plata cu o persoana in plus se poate reface calculul, se poate regulariza, compensa de catre actualul administrator sau de urmatorul daca primul este dat afara pentru greselile sale.