avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 884 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Tulburarea linistii publice
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Tulburarea linistii publice

Exista vreo lege care sa interzica tulburarea linistii publice intre orele 21-9 si 13 - 17? Mentionez ca am un bebelus care nu poate dormi dupa-amiaza din cauza galagiei.
Chemati martori, rude, prieteni si chemati politia de cate ori fac zgomot, inregistrati video-audio in acelasi timp.
Aflati unde sunt studenti si lipiti-le niste afise cu numele lor si ceva care sa-i faca de ris la scoala. Puneti-le superglue in incuietoarea de la usa... #-o sa nu mai poata iesi/intra in casa.
Nu, sa nu faceti asta...
La razboi - ca la razboi - zice francezul....
Nu va lasati!
brabijo a scris:

legalpro a scris:

Eu va recomand ce a facut un vecin de-al meu cu cativa tineri "suparati" care nu-i dadeau voie sa se odihneasca in casa lui. A intrat pur si simplu peste ei, le-a tras o mama de bataie, si .....s-au linistit baietii.
Ce Politie, dle, cu astia trebuie discutat pe limba lor. Cu vorba buna si civilizatie nu se poate. Ei sunt smecheri, fiti si dvoastra smecher. Sa vedem atunci ce zice Politia. Aveti o scuza, care tine mereu in instanta: provocarea!

Atata timp cat totul e din auzite, sau, facut de altii, rezolvarea dvs e lipsita de temei, nici macar moral. No ofense!

In seara asta am avut o surpriza de proportii, vecinul care m-a reclamat pe mine, ca-l deranjez si ca fac galagie pe scara, pentru ca bat la usa "nevinovatilor",
s-a dus personal la usa turbulentilor sa se planga ca e deranjat. Pentru ca supliciul continua acum cu muzica data la maxim. Asta au inteles viitorii intelectuali care invata "cum sa deranjeze fara a fi prinsi"? Oare unde e acum adevarul?