Pai daca sunteti membru in comitetul executiv, sunteti in conducerea asociatiei. Participati la activitatea comitetului, la sedintele lunare in care se aproba listele de plata. Aveti in comitet presedintele si ceilalti membri si-acolo puteti discutat concret problema cu pierderea fluturasului si regularizarea.
Gasiti in partea dreapata a acestei pagini la "Documente utile" un model de gestionarea consumului de apa, model ce-l puteti adapta la situatia concreta a asociatiei dumneavoastra prind discutarea si adoaptarea lui in comitetul executiv.
Daca o sa-l cititi o sa constatati ca si-n asociatia noastra, ca in multe altele, in luna cand nu se cunoaste indexul (si respectiv consumul) unui apometru, i se pune proprietarului la plata o cantitate de apa estimata ori stabilita de comitetul executiv. Noi am stabilit de mai bine de 4 ani cantitatea de 7 metri cubi de persoana atunci cand nu cunoastem indexul apometrului.
Sigur ca facem si regularizare in luna urmatoare... Cititi si vedeti.
In alt mesaj spuneati:
O sa mai fac un referat despre asta la primarie si sper sa ii anulez atestatul de presedinte...
Acum spuneti ca de fapt va referiti la administrator. Daca cititi un pic legea 230/2007 si HG 1588/2007 o sa aflati ca administratorul trebuie sa faca ceea ce decide comitetul executiv. Dumneavoastra, membrii comitetului intocmiti fisa postului cu atributiunile administratorului, dumneavoastra comitetul ati angajat acel administartor si tot dumneavoastra membrii comitetului puteti sa-i spuneti cum sa pricedeze cu apa, cu regularizarea..., puteti sa-l samctionati, sa-l schimbati daca nu-si face treaba s.a.m.d.
Daca era vorba de presedinte, fiind in fruntea comitetului, aveati motive sa reclamati in afara asociatiei, dar administratorul este angajatul dumneavoastra si activitatea lui o discutati in comitet unde-l puteti felicita si premia ori sanctiona.