Tot parere personala.
In HG 1588/2007 se spune:
Art. 9. - Înscrierea ulterioară în asociaţia de proprietari a proprietarilor care nu au fost prezenţi la adunarea generală de constituire şi care nu şi-au dat consimţământul în condiţiile prevăzute la art. 7 se face la cererea scrisă a acestora, fără alte formalităţi. Proprietarul din condominiu solicită să devină membru al asociaţiei de proprietari prin semnarea unui act adiţional la acordul de asociere, fără alte formalităţi
Noi am intocmit un formular prin care proprietarul solicita sa devina membru al asociatiei. Normal ca proprietarul isi scrie acolo datele si semneaza acest formular. Aceastei solicitari i se da un numar de inregistrarea si se aseaza in acelasi dosar cu celelalate acte ale asociatiei (acord, statut, incheiere judecatoreasca...), fara alte formalitati asa cum prevede legea.
Actul de proprietate se solicita in copie, asa cum prevede legea si proprietarii trebuie sa inteleaga si sa respecte legea. Fiecare proprietar poate fi convins aratandu-i legea, aratandu-i ca asa au procedat si alti vecini...
Asociatia are nevoie de aceste acte de proprietate, asa cum sunt si nu de date preluate din acestea in diferite situatii (instanta, cadastru, reabilitari...)