avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 651 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Legislaţie europeană, CEDO, UE, ... Certificate de conformitate pentru medici generalisti
Discuție deschisă în Legislaţie europeană, CEDO, UE, proceduri europene

Certificate de conformitate pentru medici generalisti

Buna ziua, sunt medic generalist si fericitul posesor al celor 2 certificate de conformitate (pe diploma si pe drepturi castigate), obtinute de la M. S. Stiam ca Directiva Europeana imi va da dreptul sa practic medicina generala in orice tara UE daca am aceste 2 certificate (articolul 30). Din pacate, Ordinul Medicilor din Franta a refuzat inscrierea mea pe motiv ca nu am practicat 3 din ultimii 5 ani (conform legii sanatatii franceze). Sunt aceste 2 certificate garantia conformitatii ... sau fiecare stat poate adauga orice alte conditii pentru a ingradi dreptul muncii si dreptul la miscare in cadrul UE? Ce se poate face, in afara apelului la decizia OM din Franta? Apreciez un raspuns sincer, prompt!
Ultima modificare: Luni, 13 Mai 2013
yo3hkw, utilizator
Cel mai recent răspuns: tgeorgescu , utilizator 02:34, 11 August 2013
Hello! Imi poate spune cineva la ce certificat se refera "the certificate from the Competent Authority in the Member State of origin confirming that your formal qualification as a dental practitioner is referred to in Annex V (5.3.2) of the Professional Qualifications Directive 2005/36/EU and which satisfies the minimum training conditions referred to in Article 34 of this Directive" ? Multumesc!
Intrebati aici: [ link extern ] /

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Succesiune in franta mariaba mariaba In februarie 2009 am fost informata de un notar din Franta ca sunt inclusa in testamentul unui francez (prieten de familie decedat in oct 2008) cu o suma de ... (vezi toată discuția)