Va rog sa ma ajutati cu raspunsuri documentate la urmatoarele intrebari:
sunt atestat ca administrator de imobil, si doresc sa preiau in administrare o Asociatie de Proprietari, am deschis si cod fiscal; pot sa intocmesc factura ?
o alta intrebare pot lucra pe conventie civila cu plata impozitului de 16% de catre Asociatie si a asigurarilor de sanatate ?
nu doresc angajarea cu contract de munca.
va rog sa-mi transmiteti un model de contract de administrare sau ce alta forma de contract se poate intocmi
multumesc tare mult
Nu toti administratorii atestati lucreaza cu contract de munca.
Pana anul trecut administratorul nostru atestat era si pensionar. Avea contract de munca cu timp partial de 4 ore pe zi. Fiind pensionar asociatia si administratorul plateau mai putine taxe la stat.
De aproape un an avem un administrator care si-a infiintat un SRL. Presedintele asociatiei a incheiat cu acesta ( SRL reprezentat de administrator atestat xxx) un contract de administrare (contract de prestari servicii). Suma prevazuta in contract se factureaza lunar de catre administrator, presedintele o accepta si casierul achita pe baza de chitanta eliberata de SRL-ul administratorului.
Corect si legal si cu primul si cu al 2-lea administrator.
:rtfm:Majoritatea administratorilor lucreaza cu contract de prestari servicii si asociatia plateste un impozit de 16% pentru venitul brut negociat.
Este foarte riscant de lucrat astfel?
Contractul de munca implica prea multe impozite de platit la buget.
Aveti acces la modelul contractului de prestari servicii intocmit de catre acest administrator ?
Daca se poate sa-mi trimiteti si mie modelul pe mail, va rog liliana_abeona@yahoo.com
Va multumesc anticipat:hammer:
[ link extern ]
Si un sfat. Folositi functia de "cautare" pe acest site si pe site-urile asociate acestuia si veti gasi foarte multe raspunsuri la intrebarile Dv.
Curaj si succes!!!!!:D