Va rog sa ma ajutati cu raspunsuri documentate la urmatoarele intrebari:
sunt atestat ca administrator de imobil, si doresc sa preiau in administrare o Asociatie de Proprietari, am deschis si cod fiscal; pot sa intocmesc factura ?
o alta intrebare pot lucra pe conventie civila cu plata impozitului de 16% de catre Asociatie si a asigurarilor de sanatate ?
nu doresc angajarea cu contract de munca.
va rog sa-mi transmiteti un model de contract de administrare sau ce alta forma de contract se poate intocmi
multumesc tare mult
Buna ziua!
Sunt proprietarul unui apartament dintr-un bloc care are centrala proprie, pe gaze naturale, ca sursa de incalzire. Deoarece nu am terminat renovarea apartamentului, nu am montat inca caloriferele. Am facut o cerere catre asociatia de proprietari ca sa nu platesc cota de caldura aferenta apartamentului meu (caldura se calculeaza la suprafata utila, deoarece nu exista repartitoare). Presedintele blocului mi-a cerut baza legala unde se specifica ca, daca nu am montate caloriferele nu trebuie sa platesc. Va rog sa-mi spuneti ce lege , hotarare sau ordonanta ma poate salva de la plata caldurii, fie si partial. Va multumesc si va urez numai bine.
Pentru deconectarea caloriferelor, in cazul in care se doreste aceasta definitiv, este nevoie de acordul vecinilor direct afectati, de avizul asociatiei de proprietari (al conducerii) si de avizul furnizorului. In cazul dv. furnizorul este chiar asociatia de proprietari.
Dar ce v-am spus mai sus este valabi; pentru cazul in care se doreste asa-zisa "debransare" definitiva.
Or in cazul dv. este vorba doar de o intarziere a montarii caloriferelor, deci nu sunteti intr-o situatie legala de a cere scutirea de la plata caldurii.
Dar, va puteti adresa inca o data presedintelui asociatiei, sa-i explicati situatia dv. si poate se discuta in comitet si se ajunge la o solutie de a va scuti in aceasta iarna de plata caldurii si eventual sa va treca cu o suma modica pentru caldura de la tevi.
V-am dat aceasta solutie fara prea multa convingere ca o sa si reusiti sa-i convingeti pentru o atitudine omenoasa.
Arareori se poate vedea asa ceva in blocurile noastre, azi!
Asociatia de proprietari a incheiat un contract de administrare cu o persoana juridica . Pentru incasari si administrare tehnica firma a trimis o persoana a carei identitate asociatia nu o cunoaste, facand precizarea verbala ca este angajatul firmei.
Va rog sa imi spuneti daca firma este obligata de a comunica in scris asociatiei, de a face dovada ca respectiva persoana ce va gestiona mijloacele banesti, este angajatul firmei cu care s-a incheiat contractul de administrare.
Cum trebuie proceda daca firma refuza ?
Multumesc.
Verificati contractul si vedeti daca sunt mentionate detalii despre persoana de la firma cara va efectua administrarea.
In cazul in care nu sunt solicitati prestatorului sa va comunice oficial datele pe care doriti sa le stiti.
Oricum obligatiile prestatorului, sunt si obligatii ale prepusilor acestuia, prestatorul raspunzand pentru activitatea acestora.
Daca refuza, functie de clauze puteti rezilia contracul.
In contract nu se face nici o referire la o alta persoana in afara administratorului societatii care a semnat contractul.
Ati incredinta banii asociatiei unei persoane doar pe vorbele cuiva?
Refuzul firmei de a preciza cine este persoana trimisa la asociatie pentru activitatea de casierie, poate constitui motiv de reziliere a contractului?