Va rog sa ma ajutati cu raspunsuri documentate la urmatoarele intrebari:
sunt atestat ca administrator de imobil, si doresc sa preiau in administrare o Asociatie de Proprietari, am deschis si cod fiscal; pot sa intocmesc factura ?
o alta intrebare pot lucra pe conventie civila cu plata impozitului de 16% de catre Asociatie si a asigurarilor de sanatate ?
nu doresc angajarea cu contract de munca.
va rog sa-mi transmiteti un model de contract de administrare sau ce alta forma de contract se poate intocmi
multumesc tare mult
Atunci, administrarea asociatiei o faceti cu persoana care a semnat contractul din partea prestatorului.
Daca refuza sa mentioneze, reziliati contractul.
In contract, din capitolul: "obligatii ale prestatoruli" ar trebui sa fie mentionat: "obligatiile prestatorului sunt si obligatii ale prepusilor acestuia, prestatorul raspunzand pentru activitatea acestora"
Atunci cand este trimisa o alta persoana, se dau toate detaliile pentru a dovedi ca este salariat la firma respectiva.
Dupa casierie, presedintele sau un membru din comitet ia banii si-i duce la banca sau face plati la furnizori, care-i problema, padure fara uscaturi nu exista.