Contractul de telefonie mobila a expirat in ianuarie 2010 si apoi s-a prelungit pe cale tacita.
In luna Mai 2010, am contactat telefonic operatorul de telefonie mobila pentru a-i comunica decizia mea de a nu mai continua contractul, deoarece nu mai am bani sa platesc facturile.
Operatoarea mi-a spus ca trebuie sa treaca 30 de zile ca incetarea sa devina valabila, asadar i-am spus ca voi plati si factura din luna urmatoare, respectiv iunie 2010, ca sa se implineasca termenul de 30 de zile.
Am primit factura din luna iunie, am platit-o in termen si am considerat ca totul este in regula, deoarece dupa acea data, nu am mai primit nicio factura acasa.
Credeam ca totul s-a terminat....insa tare m-am inselat!
In februarie 2011 primesc notificare ca am de plata si facturile pentru lunile iulie si august 2010, care sunt neachitate.
Iar de atunci ma hartuiesc cei de la firma lor de recuperare creante ca sa le platesc facturile plus penalizari.
Degeaba le-am explicat care a fost situatia reala ...acum vor sa ma execute silit pentru neplata datoriilor.
Consider ca cei de la compania de telefonie, in mod abuziv au eliberat facturile , pe care nici nu mi le-au comunicat, pentru ca mai apoi sa aiba ce vinde catre firmele de recuperari creante.
Aveau obligatia de a-mi trimite factura?
Cum pot dovedi ca le-am adus la cunostinta, telefonic, dorinta mea de a incheia contractul?
Cum pot sa le dovedesc faptul ca eu din luna mai 2010 , de cand le-am comunicat incetarea contractului, nu am mai folosit abonamentul lor si nu am inregistrat niciun fel de convorbiri telefonice pe acel numar de telefon?
nu am scris nimic despre creante. :)
pe mine ma suna de fiecare data cand se apropie scadenta contractului , si m-i se propun "n" variante de a continua , sau daca vreau finalizarea contractului , sa merg la o reprezentanta sa semnez incheierea .aleg ce-mi convine .
acele mii de abonati care au patit-o , cum spuneti dumneavoastra, au facut exact ca domana in cauza. hai sa luam si viceversa...daca v-ar oprii telefonul cand vor ei , fara sa va anunte , pe motiv ca sa nu mai aveti costuri(am luat un exemplu) , dar subiectul are o alta tema.
Pe dvs.va suna,pe dansa nu,pe mine nu si pe x nu,iar noi, astia,formam o majoritate.
In cazul meu,cand am spus companiei ca i dau in judecata,au uitat in doua minute ca am fost abonatul lor.
Esti prima persoana care spune ca a fost sunata ptr oferte apoi ptr reziliere.Ptr oferte suna de li se roseste linia telefonica"nu mi convine oferta dvs.vreau sa reziliez contractul"Apoi iti raspund ca il reziliaza fara sa te cheme la reprezentanta.Aici te joaca..
Stiam ca nu v au trimis nimic,si chiar daca trimiteau facturi,alea erau peste perioada de contract.Daca dvs.ati achitat ultima factura care incheia perioada contractuala,atunci stati linistita ca nu o sa va dea nimeni in judecata.Daca prin absurd o sa se intmple asta,aveti dovezi ca reprezentanta a facut o eroare imprdonabila.