avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 935 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... fise post
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

fise post

Rugaminte: daca ma poate ajuta cineva cu fisa post pentru economist si pentru tehnician service as fi recunoscatoare.
Multumiri anticipate ;)
cirmos79@yahoo.com
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 08:09, 3 Septembrie 2015
as dori si eu fisa postului pt grafician..... adresa de e-mail este nae_p81@yahoo.com
Buna seara!
Ma poate ajuta si pe mine cineva cu indrumari sau sfaturi utile legate de urmatoarele fise ale postului:
-Agent de turism
-Manager de turism
-Agent de reclama publicitara
-Manager marketing
Trebuie sa fie ceva legat de aceste posturi intro agentie de turism:sorry:#-o

Va multumesc anticipat!:love2:
email:mara_elfitza@yahoo.com
Ultima modificare: Joi, 5 Martie 2009
mara_elfitza, utilizator
Denumire post: Agent Turism
Locul desfasurarii muncii: sediul companiei si zone turistice din tara
Departament: Servicii
Subordonare: Directorului de departament
Supervizare: Supervizeaza activitatea ghizilor si a agentilor de rezervari

Relatii functionale: cu angajatii departamentelor financiar-contabil, marketing, juridic, administrativ.
Scopul postului: titularul postului are rolul de a asigura vânzarea pachetelor turistice pentru destinatii interne oferite de agentie.

Activitati principale:
planificarea, organizarea si coordonarea programelor turistice interne (excursii, circuite, programe de week-end pentru grupuri sau turisti individuali);
vânzarea de pachete turistice în tara (rezervari de bilete, încasarea si urmarirea platilor);
promovarea programelor, ofertelor si pachetelor turistice ale agentiei catre clienti;
participarea la organizarea si coordonarea diferitelor evenimente speciale;
revânzarea programelor oferite de alte agentii;

Sarcini si îndatoriri specifice:
conceperea si realizarea de oferte promotionale;
stabilirea unor relatii optime cu clientii si cu reprezentantii hotelurilor, pentru rezolvarea în timp util si în bune conditii a tuturor problemelor ocazionale;
prospectarea pietei de profil în vederea optimizarii continue a serviciilor, având ca scop final realizarea obiectivelor asumate.

Responsabilitati ale postului:
raspunde pentru desfasurarea si finalizarea cu succes a contractelor turistice angajate.
raspunde pentru calitatea negocierii contractelor/actelor aditionale cu clientii si cu reprezentantii hotelurilor/ pensiunilor.
îsi asuma responsabilitatea pentru propunerile de noi unitati de cazare, dupa ce a verificat pozitia în piata si standardele serviciilor oferite de catre acestea.

Autoritatea postului:
este autorizat sa asigure vânzarea pachetelor turistice pentru destinatii interne oferite de agentie.

Specificatiile postului:
studii de calificare în domeniu (atestatul IATA constituie un avantaj);
experienta de minim 1an în domeniul turistic si/sau pe post de ghid;
cunoasterea pietei de produse turistice si a particularitatilor ei;
cunoasterea avansata a limbilor engleza, franceza si/sau germana;
abilitati foarte bune de comunicare si negociere;
abilitati organizatorice, dinamism, seriozitate, initiativa;
disponibilitate pentru program flexibil si pentru deplasari;
permis de conducere categoria B.

Deplasari
Frecventa: foarte des.
Conditii asigurate: diurna, cazare, transport.

Relatiile cu alte departamente:
descrise în Regulamentul de organizare si functionare si Regulamentul de ordine interioara.

Conditii de munca:
în sediul companiei si în zonele turistice promovate;
program de lucru prelungit.

Salarizare: Salariul brut lunar este de ..................... lei noi, la care se adauga sporurile negociate.

Facilitati: telefon mobil, masina de serviciu, computer personal.
Sanctiunile aplicate pentru nerespectarea sarcinilor de serviciu conform rigorilor prevazute în fisa de post sunt descrise pe larg în Regulamentul intern (ROI).

DENUMIREA POSTULUI: manager în turism
CONDITII SPECIFICE PRIVIND OCUPAREA POSTULUI:
Studii de specialitate:
- studii superioare de lunga durata în turism/ economie/marketing

Cunostinte de operarea pe calculator:
- Word, Excel, Power Point, Corel Draw, Internet, posta electronica

Limbi straine:
- limba româna (scriere, citire, conversatie)
- limba maghiara (scriere, citire, conversatie)
- limba engleza (scriere, citire, conversatie)
- o alta limba de circulatie internationala
Carnet de conducere:
- categoria “B”

CERINTE SPECIFICE :
- spirit de initiativa si creativitate
- disponibilitate pentru munca de teren

ATRIBUTII :
- elaborarea si implementarea strategiei de dezvoltare a turismului în judetul Mures în colaborare cu Consiliul director al Asociatiei
- întocmirea unei baze de date cu agentii economici din judetul Mures implicati în turism si cu punctele de atractie turistica din judet
- organizarea si participarea la târguri si expozitii nationale si internationale de turism
- furnizarea de informatii administratorului paginii de internet a Asociatiei pentru îmbunatatirea si actualizarea permanenta a acesteia
- recrutarea de noi membrii si pastrarea legaturii cu actualii membrii
- convocarea sedintelor Adunarii Generale ale Membrilor Asociati si ale Consiliului Director
- gestionarea corespondentei Asociatiei
- atragerea de programe si finantari în vederea cresterii calitatii turismului din judetul Mures;
- stimularea înfiintarii de centre de informare turistica în localitatile cu activitate turistica;
- initierea si desfasurarea de proiecte în domeniul turismului;
- elaborarea de studii si analize pe domeniile de interes turistic;
- promovarea schimbului de date, informatii, publicatii, specialisti, cooperarea cu asociatii organisme similare de profil din tara si strainatate
- crearea unor parteneriate cu asociatii din tara si strainatate, care promoveaza scopul asociatiei;
- organizarea si desfasurarea de activitati de promovare a turismului judetean;
- initierea si desfasurarea unor programe atractive si utile în domeniul turismului;
- organizarea de mese rotunde, seminarii conferinte;
- colaborarea cu agentii de turism nationale, regionale si afiliate si alte organizatii pentru promovarea judetului Mures, ca obiectiv turistic;
- conceperea si imprimarea si distribuirea unor materiale promotionale, brosuri, pliante, ghiduri turistice;
- crearea si asigurarea distribuirii calendarului si programului de evenimente socio-culturale, traditionale specifice zonei;
- organizarea unor studii si anchete privind gradul de satisfactie al consumatorilor (nivelul de cunoastere a zonelor/punctelor de atractie turistica, motivatia de a calatorii în judet, imaginea destinatiei turistice, nivelul serviciilor, intentia de a reveni cu o alta ocazie, etc);

SFERA RELATIONALA :
Intern:
a) Relatii de subordonare: Consiliul Director al Asociatiei
b) Relatii de colaborare : membrii Asociatiei

Extern:
a) Relatii de reprezentare: în limitele stabilite de Consiliul Director al Asociatiei
FIªA POSTULUI MANAGER MARKETING
Cod C.O.R.: 244104
Departamentul: marketing
• Obiectivul specific al muncii:
• promovarea imaginii organizaţiei;
• studiul pieţei şi al concurenţei;
• atragerea de noi domenii de activitate profitabile pentru firmă;
• Integrarea postului de munca in structura organizatorica:
• poziţia postului in organigramă:
• postul imediat superior: director general;
• postul imediat inferior: asistent marketing;
• subordonari:
• are in subordine: agent vânzări;
• este înlocuit: nu este cazul;
• inlocuieşte pe: nu este cazul
• relatii:
• ierarhice: director general;
• funcţionale: director economic, director resurse umane, director logistica, director productie, personalul din cadrul firmei;
• de reprezentare: colaboratori, potenţiali clienţi ai firmei;
• Condiţii materiale ale muncii:
• instrumente specifice muncii de birou (calculator, imprimanta, fax, copiator, telefon mobil)
• echipamente şi materiale de prezentare (retroproiector, videoproiector, laptop, camera digitala)
• chestionare, materiale documentare;
• pliante, cataloage publicitare, materiale publicitare;
• Sarcini si atributii ale postului de munca:
• Promovează imaginea organizaţiei:
1. informarea clienţilor şi a potenţialilor clienţi despre activitatea organizaţiei, direct sau prin intermediul mass-mediei (ştiri, communicate, interviuri)
2. intocmirea planului de publicitate al oganizaţiei (medii de difuzare, temporizare, obiective);
3. analiza ofertelor publicitare şi identificarea celor mai avantajoase forme de promovare (atât din perspectiva impactului asupra pieţei, cât şi din perspectiva preţurilor);
4. proiectarea materialelor publicitare (anunţuri, pliante, oferte);
5. colaborarea cu agenţiile de publicitate şi mass-media în vederea promovării produselor;
6. coordonează campaniile de marketing;
• Efectuarea de studii de piaţă:
1. identificarea modului de structurare a pieţei: clienţi actuali, clienţi potenţiali;
2. analiza preţurilor practicate pe piaţă pentru domeniul de activitate şi realizarea de propuneri fundamentale de modificare a preţurilor practicate de organizaţie;
3. proiectarea de chestionare pentru studiul pieţei, efectuarea culegerii de date şi a prelucrării statistice consecutive aplicării lor, redactarea raportului de studiu al pieţei;
• Întocmirea de rapoarte cu privire la evoluţiile macroeconomice, prognoze şi imlicaţiile lor asupra politicii organizaţionale referitoare la resursele materiale şi umane;
• Studiul concurenţei:
1. documentarea continuă despre produsele oferite de concurenţă şi despre modul în care pot fi extinse şi optimizate serviciile şi produsele organizaţiei;
• Participă la realizarea, dezvoltarea forţei de vânzare; este responsabil de evaluarea, analizarea şi intruirea forţei de vânzări;
• Urmăreşte şi gestionează bugetul de marketing şi vânzări; participă la stabilirea targetelor de markeing şi vânzări;
• Gestionează modul de realizare şi utilizare a bazei de date (de marketing) a firmei;
• Coordonează modul de realizare şi promovare a site-ului firmei;
• Întreţine relaţiii cu clienţii firmei: analiza satisfacţiei acestora;
• Participă la târguri naţionale/internaţionale de profil făcând propuneri de colaborare şi implementare de noi produse în oferta firmei;
• Orice alte sarcini trasate de superiorii ierarhici în funcţie de necesităţile organizaţionale;
• Pregătirea necesară postului de muncă:
1. de baza: studii superioare de profil economic;
2. de specialitate: marketing;
3. cursuri speciale: marketing, management organizaţional, operare Pc - Office, Power Point, limbă străină;
• Competenţele postului de muncă:
• cunostinţe si deprinderi:
1. cunoştinţe de operare pe calculator: Microsoft Office (word, excell, power point), navigare Internet;
2. cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională;
3. cunoştinţe din domeniul economic, management, marketing;
4. abilităţi de negociere, vânzări;
• cerinţe aptitudinale:
1. nivel de inteligenţă generală peste medie (capacitate de sinteză şi de analiză, judecată rapidă);
• aptitudini speciale:
1. creativitate;
2. exprimare verbală;
3. vocabular bogat;
4. originalitate;
5. raţionament matematic şi numeric;
6. capacitate de a grupa sau categoriza lucruri, informaţii;
7. atenţie selctivă, concentrată dar şi distributivă;
• cerinte comportamentale:
1. capacităţi persuasive;
2. echilibru emoţional;
3. responsabilitate personală;
4. capacitate de planificare şi organizare;
5. eficienţă personală (capacitate de ;
6. capacitate de integrare în mediile de lucru;
7. spirit de echipă;
8. profil etic/integritate;
• domenii de interes:
1. interese intelectuale multivariate;
• motivatie personala:
1. dorinţă de dezvoltare personală şi profesională;
• Conditii postului de munca:
1. conditii fizice ale muncii -muncă de birou cât şi muncă de teren;
2. program de lucru: flexibil, nenormat în ore de muncă/zi, ci în funcţie de obiectivele îndeplinite;
3. natura muncii: individuală cât şi muncă de echipă;
4. deplasări: prospectare de piaţă, semnări de contracte, etc... ;
• Responsabilitati:
• in raport cu alte persoane (angajati, subordonati) dar si clienti:
1. optimizarea relaţiei firmă-client;
• in raport cu aparatura pe care o utilizeaza:
1. utilizează cu responsabilitate aparatura din dotare, fara abuzuri;
• in raport cu produsele muncii:
1. conştiiciozitate vis-a-vis de sarcinile pe care le are de indeplinit;
2. păstrează confidenţialitatea rezultatelor obtinute si a informatiilor pe care le detine privitor la problematica organizatiei (clienţi, strategii de promovare a produselor, rezultatele studiilor de piata); sunt confidenţiale următoarele informaţii: preţuri la licitaţii, elementele de politică comercială, informaţiile referitoare la resursele minerale;
• in raport cu securitatea muncii dar si cu regulamentul de ordine interioara:
1. respecta normele de securitate impuse de organizatie:
2. respecta normele interne stipulate in regulamentul de ordine interioară ale organizatiei;
• privind relaţiile cu colegii de muncă, subordonaţi:
1. menţine relaţii colegiale şi colaborează cu colegii;
2. da dovada de politete in relatiile cu clientii;
3. mentine relatii corecte/ impartiale cu subordonatii;
• Salarizare:
• Salarizarea este în conformitate cu normele interne ale organizaţiei;
• Salariul de bază este remuneraţia primită pentru realizarea la standarde superioare de calitate a tuturor sarcinilor ce-i revin;
• Conform Codului Muncii nivelul de salarizare este confidenţial fiind de datoria angajatorului de a face cunoscută acestă normă şi de datoria salariatului de a o respecta; orice abatere va fi sancţionată conform Regulamentului Intern;
• Posibilităţile de promovare:
• În sfera de activitate actuală nu este posibil;
• Transferul pe o poziţie ierarhică superioară sau în cadrul unui alt departament este condiţionat de nevoile organizaţiei şi dar şi de achiziţia de noi abilităţi şi deprinderi din domeniul respectiv;

FISA DE POST ARTIST PLASTIC (PICTOR, GRAFICIAN)
Nr.



Organizatia: SC ……………. SRL
Denumirea postului: Artist plastic (pictor, grafician)
Codul COR: 245205
Titularul postului:

Scopul postului ,activitati principale si responsabilitati :
Artistul plastic foloseste linia si culoarea pentru a reda diferite forme spatiale în spatiul bidimensional al operei sale de arta figurativa.
Operele de arta pot include portrete, natura moarta, peisaje, tablouri istorice si religioase si multe altele. În esenta, "artele frumoase" reprezinta o arta produsa pentru propria satisfactie si nu pentru ca ar fi ceva functional sau folositor.
Cu toate acestea, artistii trebuie sa traiasca din operele lor, desi putini pot trai numai din aceasta meserie, iar multi sunt implicati în munca de predare sau în alte domenii. Artistii plastici de obicei sunt liber profesionisti.

ATRIBUTIILE POSTULUI
fac schite si alte studii pentru a-si dezvolta ideile înainte de a se apuca de proiectul propriu-zis, eventual studiind sau concentrându-se asupra unui anumit subiect sau grup de obiecte sau materiale.
executa desene, picturi si alte tipuri de lucrari, în functie de conceptia si ideile lor despre arta, despre semnificatia si posibilitatile ei.
Pot fi invitati sa colaboreze la proiecte mari (comenzi) si munca lor poate fi regasita ca parte a proiectului unui complex arhitectural sau reflectata într-un proiect mai amplu în cadrul unui context figurativ mai amplu.
DESFASURAREA ACTIVITATII

in ateliere proprii dar adesea si afara.

De cele mai multe ori, artistii plastici sunt liber profesionisti, dar pot lucra si ca profesori.
RESPONSABILITATILE POSTULUI DE MUNCA
În raport cu aparatura si materialele utilizate:
mijloace de creatie,
o gama ampla de ustensile pentru desen si pictura pornind de la cele clasice (creioane, penite, pensule culori în ulei si pastel, hârtie, hârtie, pânza si lemn), combinatii de tehnologii noi (culori plastice sau luminescente) si pâna la programe de grafica si desen pe calculator (tehnologie computerizata, de film si de televiziune etc.).

DE COMPLETAT:
Creaza modele grafice ce satisfac dorintele clientilor.
- Identifica nevoile clientilor si vine in intampinarea dorintelor acestora.
- Ofera toate detaliile şi specificatiile ( inclusiv informatii in legatura cu materialele folosite in realizarea produsului ) necesare pentru corecta executare a lucrării.
- Promoveaza si vinde produsele din locatia in care se desfasoara activitatea.
- Preia comenzile primite de la clienti.
- Mentine si fidelizeaza clienti existenti.
- Intocmeste documente, situatii, cu privire la activitatea de vanzare.
RESPONSABILITATI / BENEFICII:
- Cunostinte de operare PC.
- Cunoasterea programului CorelDraw
- Simt estetic dezvoltat.
- Experienta anterioara in vanzari - reprezinta avantaj.
- Foarte bune abilitati de comunicare.
- Abilitati de intelegere si definire a cerintelor si asteptarilor clientilor.



Descrierea postului: Agent reclama publicitara
- Stabilirea si mentinerea relatiilor cu clientii de publicitate;
- Gestionarea si extinderea actualului portofoliu de clienti;
- Asigura calitatea serviciilor de vanzare;
- Consiliaza clientii cu privire la produsele companiei;
- Creeaza si dezvolta relatii cu clientii, identifica metode de fidelizare a clientilor;
- Identifica si aplica solutii de crestere a satisfactiei clientilor;
- Atinge obiectivele de vanzare;
- Intocmeste diverse rapoarte, la solicitarea Directorului de Vanzari;
- Realizeaza prezentari pentru clienti

Alte discuții în legătură

Fisa post Nina1 Nina1 Va rog ajutati-ma cu fisa post pentru functia:operator calculator, inginer electrotehnist si tehnolog-normator electro-pneumatic.(Am cautat in Documente ... (vezi toată discuția)
Fisa postului uta72 uta72 Ma poate ajuta cineva cu o fisa a postului pentru secretar sef , analist programator, administrator scoala, administrator financiar (contabilul unitatii) Va ... (vezi toată discuția)
Fisa post Angelino Angelino Buna ziua, dragi specialisti!:) Ma puteti ajuta, va rog, si pe mine cu continutul unei fise de post pentru Area Sales Manager? Ce corespondent are in COR? Va ... (vezi toată discuția)