savuo a scris:
PS:Is curios daca si mesajul asta o sa fie sters (offtopic cica :)) ).
Eu am sa fiu pe acest forum pina duminica si am citesc ce se mai scrie pe aici. Am citit mesajul sters dar nu am avut timp sa raspund.
Nu i-au parte nimanui. Eu sint unul care am fost obligat sa invat tot din mers cu toate ca nu ma intereaseaza asociatia si administratia ca tema. Am dat un sfat ca de la un proprietar la altul care a fost fiert, copt si servit pe tava de administratia si presedinte de care apartin.
Nu exista nici unde in lume sa nu se faca o incheiere cel putin la sfirsit de an. La dvs. nu a fost nici dupa 2 ani. Am inteles bine? Daca se anunta consumul regulat, chiar daca nu este o diferenta spectaculara de consum intre ce se anunta in lunile anterioare, dar se comunica administratiei sa evitati situatia care este acum. Exista reguli care trebuie sa le respectam daca dorim ca ceilalti sa le respecte. Nu am inteles unde erati cind ati vazut la avizier trecut cu mc de apa astronomici atitia ani?
Am inteles ca se doreste sa se cunosca ce se intimpla cu banii incasati in plus de la diverse "din oficiu" consumuri puse la calcul de admin. Un contabil autorizat, costa in jur de 800-1000 (poate mai putin ca unu se uita peste toate cheltuielile adminstratiei) lei, vizitati administratia impreuna si sa prezinte pe loc facturile de apa pe anii in discutie si ce s-a calculat de la ceilalti proprietari. Pentru usurare sa se ia numai mc de apa inregistrat de firma furnizoare si mc/apa lei pe anul respectiv, deasemeni toate mc de apa trecute la fiecare proprietar. Eu as cere avizierele care au fost afisate. In max. 15 minute sint toate raspunsurile pe masa asi tot atunci se prezinta indexul apei la zi sa fie inregistrat. O solutie ar fi aceasta.
Administratorul nu este obligat sa locuiasca in asociatia unde este angajat. Presedintele, da. Daca el nu mai locuieste si detine functia de presedinte si platit ca sigur, nu este legal.