Daca ati facut-o in interesul asociatiei, trebuia sa va deconteze cheltuiala. Nu avea nicio restrictie, in afara doar daca nu primise dispozitie speciala de la presedintele asociatiei.
Cheltuielile cu transportul se pot deconta daca se fac in interesul asociatiei si se pot dovedi cu acte, nu pe vorbe.
Nu se deconteaza cheltuielile cu transportul daca angajatii locuiesc in acelasi oras cu locul de munca.
In schimb se complica lucrurile daca decontarea transportului pe asociatiei include decontarea de combustibil.
Asta am reusit sa aflu de la un contabil.
Dom'le a dreacu contabila. Pai ea taie si spanzura la voi?
S-a mai spus. Cheltuielile cu transporul in comun se pot deconta fara probleme. Pai sa vedem, ce "acte" iti trebuie?
Cand se merge cu transportul in comun, functie de deplasarile pe care trebuie sa le faca cineva de la asociatie, omul prezinta la contabil biletul dus-intors. Intr-o luna se aduna cam 5-6 bilete duble, costul fiind undeva in jurul valorii de 15-20 lei/luna.
Vorbesc despre deplasari in interesul serviciului. Eu locuiesc intr-un cartier mai mare decat multe din orasele tarii, adica de la mine din bloc, pana in centru la ANAF (langa dl. Adrian Totolici) sunt cam 5-6 Km, deci merg cu mijloace de transport in comun, iarna-vara, soare-ploaie... ce atata discutie?
Acum, pentru "seniori" municipalitatea ne-a acordat gratuitate pe mijloacele de transport in comun, asa ca nici macar aceasta suma nu se mai consuma.
Asadar, faceti bine sa socotiti si prindeti in BVC o suma pentru transportul in comun, o aprobati si madam contabila o sa trebuiasac sa prinda si cheltuielile cu transportul in comun.
Frate, sunteti culmea...
Dar ce artagosi suntem...
Daca nu va suparati ca intreb...
Cum dovediti ca acele bilete au fost folosite pentru deplasari in scop de serviciu?
In Bucuresti nu se mai folosesc bilete de ceva vreme.
In primul rand daca veti citi ce am scris eu va veti da seama ca acea contabila nu este contabila asociatiei.
Eu am intrebat in acest post, aducand argumente din contabilitatea unui SRL unde ca sa iti poti deconta cheltuielile cu transportul in interes de serviciu e bine sa ai si un ordin de deplasare.
Aveti dreptate, frate, cu acea suma pentru transport. Ea ar putea fi chiar un abonament pe toate liniile din partea mea. Numai ca la noi cheltuielile le aflam doar daca intrebam de ele. Nu suntem intrebati de nimic, ceea ce nu mi se pare corect.
Nu stiu la dvs. cum stau lucrurile dar pe tabelul de intretinere, la noi, nu apar aceste cheltuieli sau cheltuieli cu reparatii.
In luna mai, de exemplu, am decontat administratorului abonament pe mijloacele de transport in comun, am decontat achizitia a 5 becuri, a unei placi de retea externa, a unui top de hartie, cateva chitantiere, repartia unei usi, s.a.m.d.
Toate acestea le-am facut fara a consulata "poporul" si fara a le afisa detaliat pe lista de plata ci cuprinse impreuna cu altele la "cheltuieli administrativ-gospodaresti".
Oare trebuia sa convoc adunarea generala, sa intrebam cei peste 200 de oameni din asociatie...!?
Sigur ca avem intreaga deschidere si oricine vrea amanunte, poate trece pe la sediul asociatiei si i se poate explica cu exactitate ce cuprind acele "cheltuieli administrativ-gospodaresti", cu cheltiala separat pe fiecare, cu documente pentru fiecare, cu orice amanunt referitor la folosirea celor achizitionate.