@fotbalistul,
Chiar daca am instala la asociatii panouri uriase, fiti sigur ca tot ar exista oameni care nu pricep, oameni care nu au timp sa citeasca... De regula asociatia de proprieatri afiseaza cate o lista de plata in fiecare scara de bloc si nu doar pe un singur afisier la scara unde are sediul asociatia. O asociatie care are 10-20 de scari de bloc ar trebui sa aiba 1-20 de afisiere uriase iar in multe scari este greu de gasit loc pentru asa ceva. Noi avem afisiere de aproximativ 50/70 cm si credeti-ma ca incap greu acolo doar: lista de plata A3, extrasul din hotararile adunarii generale A4, situatia trimestriala obligatorie A5, situatia semestriala obligatorie A5, anuntul de convocare luna a acomitetului A5, programul de incasari A5, programul de liniste A5, explicatiile obligatorii de cateva luni A5. Masurati-le si spuneti ce panouri ar trebui instalate casa incapa toate acestea plus cele solicitate de dumneavoastra sau altii: copii ale facturilor, lectii de repartizare a cheltuielilor, lista detaliata a fiecarei cheltuieli...
Iar propunerae dv
puteti oferi spre consultare aceste liste tuturor celor care vin sa plateasca intretinerea
cred ca este folosita in toate asociatiile de proprietari. Cum? Simplu. Proprieatrul vade lista de plata afisata in scara sa de bloc. Apoi daca vine la sediu asociatie mai vede inca odata lista de plata pe masa casierului care face incasarile cu lista de plata in fata. Cu aceasta ocazie se pot da explicatii clare si la obiect, cu lista si cifrele pe masa.
Nu cred ca la dumneavoastra nu exista liste de plata, ori incasarile se fac din ceea ce-si aminteste casierul, fara a vea listele in fata lui.
Spunand ca atestatul de administrator
sa primeste asa cum se primeste
putem intelege ca nu aveti acest atestat ori daca-l aveti poate l-ati obtinut asa cum spuneti...
Totusi vad ca aveti incredere in firme de administrare. Pai acele firme de administrare au poate 5-10 angajati din care unul poate doi au atestatul de administrator si poate si acestia l-au obtinut al fel cum spuneti dumneavoastra. Adica din punctul de vedere al atestatului e acelasi lucru sau chiar mai rau.
Acel laptop este cumparat pe asociatie?
Acel laptop este proprietatea asociatie inca de 3-4 ani cand un agent economic din asociatia noastra ne-a sponsorizat cu 2200 lei exact pentru acest laptop cu tot cu licenta pentru sistemul de operare. Asa ne-am dotat treptat si cu altele: mobilier, imprimanta, sistem de supraveghere video... prin sponsorizare totala sau partiala.