avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 228 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... recalculare cote intretinere pe ultimii 3 ani de ...
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

recalculare cote intretinere pe ultimii 3 ani de administrator neatestat

este legal sa faca acest lucru ?
in primul rand din aceste recalculari eu am o situatie fericita in care ar trebui sa-mi fie returnati - in contul intretinerii 182 lei .
cenzorul existent are insa de dat 1400 lei si chiar si numai din acest motiv nu a semnat listele de intretinere , presedinta fiind amenintata ca ar putea ramane tap ispasitor , nu le-a semnat nici ea .
este legala afisarea unei liste de intretinere fara aceste semnaturi ?
este legala recalcularea aceasta ? nu este obligatoriu sa fie facuta de catre un expert contabil ?
este legal ca din plata unor restante la intretinere , banii sa fie dirijati spre niste cheltuieli care nu sunt urgente ?
daca va amintiti eu v-am expus subiectul " teava de apa rece pe conducta separata " intru-cat locatarii s-au interesat in diverse locuri si au inteles ca este ilegal sa taie tevile de apa rece originale ale blocului lasand alti locatari fara apa , au lasat-o mai moale cu strangerea banilor pentru acest proiect . drept urmare adm si presedinta sunt hotarate sa faca aceasta teava separata chiar luand din banii de intretinere .
multumesc.
Ultima modificare: Miercuri, 26 August 2009
mezzo 61, utilizator
Cel mai recent răspuns: elga50 , moderator 12:31, 8 Septembrie 2009
Corect adrian

Daca un doctorand se angajeaza paznic, este platit pentru ceea ce presteaza, nu diploma de doctorat.
Domnu' de la call-center. Ati ramas blocat pe "vechea" oranduire si in plus nici nu va sinchisiti sa folositi Goggle-ul dar contraziceti asa, ca la scara blocului.
Cel care confunda intelesul legii sunteti dvs. motiv pentru care va las sa descoperiti singur "paragraful, articolul, unde scrie ca postul de administrator al asociatiilor de proprietari trebuie sa aiba studii superioare?". Nu stiu de unde ati dedus ca am sustinut ca trebuie sa aiba studii superioare?!:-/
Spre stiinta dvs., daca vorbim strict de salariul minim brut, postul necesita un anumit nivel de studii. Studiile se certifica pe baza unei diplome. Nivelul studiilor da coeficientul de ierarhizare si astfel se obtine salariul minim brut pentru nivelul de studii. RETINETI: In cazul SALARIULUI MINIM BRUT!
Ceea ce spuneti dvs. despre al doilea loc de munca e cu totul altceva dar modalitatea de salarizare ramane aceeasi!!
Salarizarea se facea post si nu pe diploma in generatie dvs. dar lucrurile s-au mai schimbat! ;)
@Presedintele
Ati uitat de contractele civile sau conventii civile de prestari servicii. Aici Codul Muncii nu mai are relevanta.
Iar ca sa angajezi o persoana care presteaza cateva ore pe luna ....nu vad ce contract de munca poti sa-i faci ca sa-l platesti rezonabil, ca nici nu te primeste la ITM cu asa ceva.
Oricum, ca sa revenim la subiectul initial, pentru o asociatie cu 14 apartamente se face un contract civil, se plateste impozit si gata, o rezolva superelegant, fara complicatii.
Domnule Presedinte
Apasati un pic pedala de frana, tonul este cam ridicat si nu vad sensul. Ne putem sustine argumentele pertinent, fiecare ce si cum intelege legea. Pana la urma, utilitatea formului asta este: sa ingelegem corect legea.
In aceasta problema poate intervine un avocat si ne lumineaza. Ca si adriantot insa, sustin ca ca plata salariului se face pentru munca prestata si nu pentru studii.
Plata dupa studii intervine acolo unde acestea sunt obligatorii. Pentru functia de administrator este suficienta diploma de bacalaureat.
De exemplu, cunosc un caz in care o persoana lucreaza pe un post unde sunt encesare studiile superioare, dar ultima diploma pe care o poseda este cea de Bacalaureat. Pentru ca la acel loc de munca se cer studii superioare, el are trecut pe cartea de munca avand salariul minim pe economie pentru persoanele fara studii superioare, urmand ca aceasta modificare sa fie facuta dupa terminarea studiilor superioare.
Poate interpretez eu gresit, asadar si prin urmare, asteptam parerea unui avocat.
@adriantot
Conventiile civile au iesit de mult din uz pentru astfel de cazuri. Ele se folosesc doar pentru activitati cu caracter intamplator si temporar.
Contractele de prestari servicii se incheie cu PJ sau PFA.
Am precizat mai devreme articolul din L230 care prevede clar modalitatea de angajare a administratorului.

@Armenteros.
Controlati-va vocabularul!
Apelati la cine doriti dvs. sa va lumineze. Ceea ce am postat este in conformitate cu legea romana ce se aplica la momentul actual in materie de salarizare si angajare.
Exemplul relatat de dvs. nu este relevant. Mai mult este o incalcare flagranta a Codului Muncii ce va poate fi certificata de orice inspector din cadrul ITM!

Alte discuții în legătură

Despre salariul femeii de serviciu si al administratorului ndan57 ndan57 Buna ziua, as dori daca se poate o informatie despre salariul minimaplicat acum deoarece stiu ca in cazul unui CIM femeia de serviciu(sau un angajat) trebuie ... (vezi toată discuția)
Schimbare incadrare la asociatie de proprietari siveora19 siveora19 Un presedinte de la o asociatie de proprietari solicita un raspuns la urmatoarea intrebare: Poate comitetul executiv printr-o decizie conf art.29 alin 2 din ... (vezi toată discuția)
Cine plătește atestarea administratorului asociației de proprietari: asociația sau el? Adrijaan Adrijaan Cine plateste atestarea administratorului de la asociația de proprietari, asociatia sau el personal trebuie sa achite ? Administratorul nostru invoca art. ... (vezi toată discuția)