Fiind achizitionat de la un magazin online instructiunile se pot regasi pe site. ;)
Prin acceptarea termenilor tranzactiei se presupune ca a citit si acele instructiuni.
Acum se practica postarea si descarcarea instructiunilor de utilizare de pe site.
In conditiile de garantie de pe site se poate face referire la respectarea instructiunilor generale de utilizare postate tot pe site.;)
In mod sigur clientul nu va dori sa primeasca instructiunile acum deoarece a declansat deja un litigiu prin sesizarea OPCului.
Dvs trebuie sa demonstrati ca informatiile erau disponibile pe site si ca clientul nu a respectat conditiile privind solutionarea reclamatiilor.
Ok, a trimis o reclamatie dar trebuia sa trimita si produsul in vederea constatarii veridicitatii defectului.
Avand in vedere ca produsul a fost livrat de vanzator iar cumparatorul l-a putut verifica, in cazul in care este vorba despre un defect vizibil care putea fi sesizat la primirea produsului nu se poate lua in considerare raspunderea vanzatorului.
Parerea mea este ca spargerea geamului la acvariu este vizibila imediat si nu dupa 5 ore.
Garantia trebuie sa fie disponibila clientului nu neaparat pe hartie, sa fie disponibila pe un site.
Lege nr. 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora
Art. 21. - (1) La cererea consumatorului garanţia va fi oferită în scris sau pe orice alt suport durabil,
disponibil şi accesibil acestuia.
[ link extern ]