avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 260 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Pensie alimentara !
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Pensie alimentara !

Sunt o adolescenta ce primesc pensie alimentara de la ambii parinti. Ei au divortat cand eu aveam doi ani, eu am fost incredintata spre crestere tatalui dar practic am fost crescuta si educata de bunicii din partea tatalui pana la decesul acestora in anul 1998. Am fost preluata de mama pana la terminarea liceului, apoi nici aceasta nu m-a mai gazduit, eu fiind nevoita sa apelez la instanta pentru a obtine pensie alimentara de la ambii parinti. Sunt studenta, pensia alimentara cumulata nu este suficienta pentru a ma intretine . Sunt ajutata acum finnciar de familia bunicilor, dar as vrea sa ma angajez part-time pentru a-mi suplimenta veniturile si a ma putea intretine singura. In acest caz eu mai primesc pensie alimentara? Care este legislatia in vigoare?
Va multumesc!
Ultima modificare: Miercuri, 21 Decembrie 2005
ligiamirica, utilizator
Doamnelor, daca va tot tioneti copiii departe de tatii lor, vor ajunge niste monstri din punct de vedere emotional.
Nu vad o mama aici care sa spuna cat de mult tine la copil si vrea ce-i mai bine pentru el! Halal dragoste materna, e mai degraba egoism si posesiune materna!
Luati fetita de tot de langa tata si veti vedea ca va pica in bratele primului pe care il va intalni, caci nu va avea niciun model despre cum este si cum trebuie sa se poarte un barbat!
Si apoi nu veti sti ce si cum s-a intamplat, ca ati educat-o atat de bine!
#-o:((
AVLIL
Te superi degeaba pe cei care posteaza asa ceva ..... nu are sens sa-ti faci sange rece .... dupa cum se vede mai intai primeaza sa-i fie bine mamei si apoi copilului. Purtarea urata a tatalui fata de mama are drept consecinta solicitarea in instanta ca fetita sa nu se vada cu tatal ei decat in preazenta mamei.:(