avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 261 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Pensie alimentara !
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Pensie alimentara !

Sunt o adolescenta ce primesc pensie alimentara de la ambii parinti. Ei au divortat cand eu aveam doi ani, eu am fost incredintata spre crestere tatalui dar practic am fost crescuta si educata de bunicii din partea tatalui pana la decesul acestora in anul 1998. Am fost preluata de mama pana la terminarea liceului, apoi nici aceasta nu m-a mai gazduit, eu fiind nevoita sa apelez la instanta pentru a obtine pensie alimentara de la ambii parinti. Sunt studenta, pensia alimentara cumulata nu este suficienta pentru a ma intretine . Sunt ajutata acum finnciar de familia bunicilor, dar as vrea sa ma angajez part-time pentru a-mi suplimenta veniturile si a ma putea intretine singura. In acest caz eu mai primesc pensie alimentara? Care este legislatia in vigoare?
Va multumesc!
Ultima modificare: Miercuri, 21 Decembrie 2005
ligiamirica, utilizator
Va plangeti ca nu are relatii cu fiul sau si... vreti sa-i "luati" drepturile parintesti de tot? :O
Nu prea inteleg...
Oricum, nu aveti nicio sansa sa faceti asa ceva. Drepturile parintesti nu tin de plata pensiei alimentare, nu stiu de ce toti romanii aproape cred ca exista vreo legatura cat de mica... #-o
Intretinerea e dreptul copilului, legaturile sunt dreptul tatalui. 2 lucruri diferite si fara legatura.
Nu se decade un parinte din drdeptuirle parintesti din cauza asta, mai ales ca din toata chestiunea tot copilul cu parinte decazut are de suferit, va dati seama cum se simte?
Eu consider ca trebuie sa-i spui copilului, in general, ca si celalalt parinte e om... :">
In primul rand multumesc pentru raspunsuri!