avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 262 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Pensie alimentara !
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Pensie alimentara !

Sunt o adolescenta ce primesc pensie alimentara de la ambii parinti. Ei au divortat cand eu aveam doi ani, eu am fost incredintata spre crestere tatalui dar practic am fost crescuta si educata de bunicii din partea tatalui pana la decesul acestora in anul 1998. Am fost preluata de mama pana la terminarea liceului, apoi nici aceasta nu m-a mai gazduit, eu fiind nevoita sa apelez la instanta pentru a obtine pensie alimentara de la ambii parinti. Sunt studenta, pensia alimentara cumulata nu este suficienta pentru a ma intretine . Sunt ajutata acum finnciar de familia bunicilor, dar as vrea sa ma angajez part-time pentru a-mi suplimenta veniturile si a ma putea intretine singura. In acest caz eu mai primesc pensie alimentara? Care este legislatia in vigoare?
Va multumesc!
Ultima modificare: Miercuri, 21 Decembrie 2005
ligiamirica, utilizator
Executorul il gasesti sungur(a), pe net / pagini aurii.
Cum iti trimite banii? Ca, in anumite modalitati, poti simplu sa nu-i mai ridici.
Dar daca nu ai cum asa, altceva decat o notificare n-ai ce sa faci, daca nu inceteaza, decat sa-l dai in judecata...
Ideea e ca notificarea, prin executor sa nu, e tot notificare, atata tot. Nu poate face nimic in plus executorul.
Trimite scrisoarea, apoi asteapta pana la urmatoarea data de plata sa vezi daca iti mai trimite.
Sau poti sa-l chemi, prin scrisoare, la un notar sau avocat unde sa incheiati o conventie prin care tu renunti la pensie, el ia act. Asta daca ii trebuie lui un act la contabilitate ca sa nu-i mai popreasca din salariu.
Scrie ca, in caz de nevoie, te oferi sa faci si acest act. In caz contrar, sa considere acea scrisoare o renuntare a ta la pensie.
Ceva de genu'. Da' sa fie clara.