avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 260 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Pensie alimentara !
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Pensie alimentara !

Sunt o adolescenta ce primesc pensie alimentara de la ambii parinti. Ei au divortat cand eu aveam doi ani, eu am fost incredintata spre crestere tatalui dar practic am fost crescuta si educata de bunicii din partea tatalui pana la decesul acestora in anul 1998. Am fost preluata de mama pana la terminarea liceului, apoi nici aceasta nu m-a mai gazduit, eu fiind nevoita sa apelez la instanta pentru a obtine pensie alimentara de la ambii parinti. Sunt studenta, pensia alimentara cumulata nu este suficienta pentru a ma intretine . Sunt ajutata acum finnciar de familia bunicilor, dar as vrea sa ma angajez part-time pentru a-mi suplimenta veniturile si a ma putea intretine singura. In acest caz eu mai primesc pensie alimentara? Care este legislatia in vigoare?
Va multumesc!
Ultima modificare: Miercuri, 21 Decembrie 2005
ligiamirica, utilizator
multumesc mult pt raspuns; am detaliat anterior problema mea - cu 10 ani in urma s-a obtinut o hotarare judecatoreasca pt abandon familial; banii au fost ceruti, dar nu au fost primiti niciodata; tatal meu nu a declarat vreun venit in aceasta perioada; veniturile sale provin dintr-un srl al carui singur proprietar este, dar a gasit metode de a nu declara profiturile sale; am inteles ca s-a promulgat o lege conform careia chiar daca parintele nu isi declara venitul este obligat la pensie pensie alimentara; aceasta ar fi valabila pentru perioada pe care am mentionat-o?
Buna ziua,